Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΟΧΙ ΣΕ ΝΑΟ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΣΤΗΝ ΓΑΥΔΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΙΣΣΑΜΟΥ ΝΑΙ ΣΕ ΤΖΑΜΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ


  • Απαξιωτική δήλωση του Αμφιλόχιου για «μυστήρια προς τους Έλληνες θεούς για χάριν της Ελλάδας».
  • Μιας και ο μητροπολίτης προσφάτως απέκτησε την τουρκική υπηκοότητα θα θέλαμε να τον ρωτήσουμε την άποψη του για τα μυστήρια εντός των τζαμιών για χάριν της... Τουρκίας και του Ισλάμ.

Βαθιά υποκριτική είναι η στάση της ελληνικής εκκλησίας και πολιτείας ως προς το θέμα των δικαιωμάτων και συγκεκριμένα της θρησκευτικής ελευθερίας. Αυτό  το συμπέρασμα μπορεί να εξάγει κανείς από τις αρνητικές δηλώσεις και αντιδράσεις ειδικά από τον μητροπολίτη Κισσάμου  για το θέμα που ανέκυψε με την πρόταση ανέγερσης ναού αφιερωμένο στον Απόλλωνα στην Γαύδο. Πρόκειται για μια πρόταση Ελλήνων και ξένων που σε επιστολή τους προς τον Περιφερειάρχη Κρήτης εξηγούν: “Είμαστε μία ομάδα επιστημόνων από διαφορετικές χώρες, τις ΗΠΑ, την Ελβετία, τη Ρωσία, την Ουκρανία, την Πολωνία και αλλού. Ζούμε στη Γαύδο για πάνω από 10 χρόνια και σταδιακά κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου γίναμε Έλληνες. Έτσι τώρα ανησυχούμε προσωπικά για τα γεγονότα που λαμβάνουν χώρα στην Ελλάδα, την Κρήτη και τη Γαύδο. Για το λόγο αυτό, αποφασίσαμε να ιδρύσουμε στη Γαύδο το Πυθαγόρειο Ινστιτούτο Φιλοσοφικών Ερευνών για την Αθανασία του Ανθρώπου- ΠΙΦΕΑΑ”. Προσθέτουν επίσης ότι “η ίδρυση του Ινστιτούτου περιλαμβάνει την κατασκευή ενός κτιρίου με συνεδριακή αίθουσα για την διεξαγωγή σεμιναρίων και συνεδρίων και την κατασκευή του Ναού του Απόλλωνα για τη θεατρική αναβίωση αρχαίων μυστηρίων. Το νησί της Γαύδου προσφέρεται για την οργάνωση τέτοιων συναντήσεων. Ελπίζουμε ότι το ΠΙΦΕΑΑ θα βοηθήσει τη Γαύδο να επιλύσει τα οικονομικά της προβλήματα και θα έλξει πολλές εξέχουσες προσωπικότητες του πολιτισμού και των επιστημών από την Ευρώπη. Με τη βοήθειά σας, ελπίζουμε να οργανώσουμε, στην αρχή του καλοκαιριού, ένα συνέδριο με θέμα “Αρχαίος Ελληνικός Πολιτισμός: Η πηγή του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού”. Οι διασυνδέσεις μας στον επιστημονικό και πολιτιστικό χώρο δίνουν την ευκαιρία να καλέσουμε σε αυτές τις συναντήσεις τους καλύτερους ειδικούς στον κόσμο, ώστε να προσπαθήσουμε να συνδημιουργήσουμε μια σύγχρονη φιλοσοφία ζωής”.
Την επιστολή υπογράφει η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων του ΠΙΦΕΑΑ Άννα Σαμόχινα. Είναι βέβαιο πως το όλο εγχείρημα θα πρέπει να ελεχγθεί πρώτα διεξοδικά από την ελληνική πολιτεία και ο νοών νοήτω αλλά... Με ποια λογική η υπεύθυνη πολιτεία αρνείται την κατασκευή ενός ναού της θρησκείας των προγόνων μας (και το λέμε αυτό εμείς που είμαστε ΧριστιανοίΟρθόδοξοι) στην Γαύδο και την ίδια ώρα προσφέρει δημόσια γή και χρήμα για την κατασκευή τζαμιού στην πρωτεύουσα του κατά 96% Χριστιανών ελληνικού κράτους; Την ίδια ακριβώς στάση κρατά και η εκκλησία με τον Μητροπολίτη Κισσάμου Αμφιλόχιο, που υπάγεται η Γαύδος να δηλώνει πως σκοπός του ναού αυτού είναι “’Η διεξαγωγή σε αυτόν μυστήρια στους Έλληνες θεούς για χάριν της Ελλάδας”.Σε μια εποχή βαθιάς ηθικής και πνευματικής ύφεσης και παρακμής, απόρροια της οποίας είναι η οικονομική κρίση ως και ό,τι άλλο βιώνουμε στη ζοφερή πραγματικότητα του σήμερα, έχοντας ως αποτέλεσμα να γίνεται ο βίο μας α-βίωτος, η Εκκλησία του Χριστού καλεί τα παιδιά Της και τον κόσμο όλο σε πνευματική αφύπνιση και εγρήγορση. Η προσπάθεια επιστροφής στην ειδωλολατρία, η αναβίωση του δωδεκάθεου και των διονυσιακών τελετών δεν δίδουν διέξοδο στα αλύτρωτα αδιέξοδα της καθημερινότητας μας, αλλά φανερώνουν και αποκαλύπτουν το βάθος και την ουσία του προβλήματος”.
Δεν ξέρω πως ακούγεται σε κάποιους αυτή η δήλωση αλλά το “μυστήρια προς τους Έλληνες θεούς για χάριν της Ελλάδας” έχει μια απαξιωτική χροιά την οποία δεν χρησιμοποιεί η εκκλησία για τις υπόλοιπες θρησκείες, ξένες προς την ιστορία, τις αρχές και τις αξίες του ελληνισμού, τις οποίες κουβάλησαν οι λαθρομεταναστευτικές ορδές στην χώρα. Σε τελική ανάλυση η Ελλάδα είναι μια Χριστιανική χώρα όπως άλλωστε λέει και το Σύνταγμα και Χριστιανική θα παραμείνει αν κάποιοι πολιτικοί και θρησκευτικοί “ηγέτες” κάνουν το καθήκον τους.
Ας βγάλουν λοιπόν κάποιοι την “ανθρωπιστική” τσίμπλα από τα μάτια τους για να δουν ότι από έναν ναό στην Γαύδο η χώρα κινδυνεύει απείρως λιγότερο από τα τζαμιά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη που με τις ευλογίες τους ετοιμάζονται να χτιστούν.


Σχόλια

  1. Καλημέρα κ. Καρεφυλλάκη απο τα ανώγεια , συγχαρητήρια για τα γραφεία της χρυσης αυγης που κάματε στην κίσσαμο χανίων.
    Αντε και τα εγκενια να μαζεψουμε λαο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στη "θρησκευτική ελευθερία" αγαπητέ Σταύρο υπάγεται και το δικαίωμα των μουσουλμάνων να έχουν το δικό τους χώρο προσευχής κι όχι να γεμίζουν τις πλατείες της Αθήνας όποτε τους το επιτάσει το πιστεύω τους. Γενικά στην Ελλάδα όλες οι υπόλοιπες θρησκείες υφίστανται "καπέλωμα" απ' τη λεγόμενη "ορθόδοξη".
    Μήπως δεν είναι ο καθένας ελεύθερος να πιστεύει ότι επιθυμεί;
    Γιατί δε μπορούν οι εκπρόσωποι μιας οποιασδήποτε θρησκείας να επιδείξουν τις θέσεις και το πιστεύω τους σε δημόσιες εκδηλώσεις (π.χ. σε δημόσια κτίρια, σχολεία κλπ) όπως στο εξωτερικό;
    Γιατί έχουμε συνδέσει στη συνείδησή μας ότι όστις δεν ακολουθεί την "ορθόδοξη" πίστη δε λογείται Έλληνας; Μήπως το θέλημα του Θεού δεν είναι υπέρανω όλων (πατρίδας, παράδοσης κλπ);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ σε ότι λες σχετικά για τον Χριστιανισμό. Διαφωνώ για την ελευθερία έκφρασης σε δόγματα εχθρικά προς τα συμφέροντα του Έθνους και της φυλής. Όσον αφορά τον χώρο προσευχής μουσουλμάνων, είναι καταδικαστέο να προσεύχονται δημόσια (το κάνουν και εμφατικά) αλλά εξ' ίσου επικίνδυνο είναι η κατασκευή Τζαμιού για πολλούς λόγους. Εξάλλου ένα μεγαλοπρεπές τζαμί θα προκαλεί όσο και μια δημόσια προσευχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι γελοίο να μην έχουμε ναούς για τους θεούς της Πατρώας θρησκείας και να χτίζουμε τζαμιά. Άκρως αντιφατικό κι άκρως νεο-ελληνικό, συνάδει απόλυτα με τον χαρακτήρα των περισσότερων κατοίκων αυτής της χώρας. Ό,τι σχετικό με το παρελθόν και την ιστορία το απορρίπτουμε, ό,τι σχετικό με ξενόφερτα ήθη, έθιμα, μόδες και τηλεοπτικές σαβούρες το προτιμάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΛΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΤΗΝ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΚΑΙ Η ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΤΡΟΦΟΔΟΤΗ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΑΙΟΥΣ ΤΗΣ ΥΠΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ. ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΟΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΕΙΔΙ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ ΒΕΛΙΕ...

Του "τέλους" δεν ήθελα να 'ναι "προσφώνηση", τούτο το κείμενο. Μας πώς να μπορέσεις να κρύψεις το νότισμα, που υγραίνει τα μάτια αθέλητα, όταν το ανερμήνευτο "είναι" της αληθινής έκφρασης "καπακιάζει" τα περιττά και τα ...έχοντα "στόχους", "σκοπούς" και "ωφέλη", ...σκευάσματα λόγου ;  Κι' είναι αληθινή η προσμονή, όλα τούτα ν' ακυρωθούν απ' την εξέλιξη, κι' ας μοιάζει ο γράφων ηλίθιος, σαν κι' εκείνον που πρόκαμε να "προβλέψει", εκείνο που τελικά έμεινε έρμαιο, ως γεγονός κι' "αποτέλεσμα", κι' αποδείχτηκε "ψεύτης".  Το 'χω ξαναγραμμένο σε τούτο το "βήμα", πως είναι ο θάνατος που επικυρώνει τη μεγαλοσύνη του βίου ή ακυρώνει ό,τι πρωτύτερα φάνταζε μεγαλειώδες, στομφώδες κι' εν τέλει δεν ήταν παρά λόγου ανάξιο και "μικρό".  Μα ο συνειδητός δρόμος για τον βέβαιο θάνατο, ο δρόμος που εξαγνίζει, είναι ό,τι ξεμακραίνει τον άνθρωπο από…

Η Χρυσή Αυγή στο Μνημόσυνο της Α’ Μοίρας Καταδρομών στο Μάλεμε Χανίων - Φωτορεπορτάζ

Κυριακή 31 Ιουλίου, Στρατόπεδο 1ης Μοίρας Αλεξιπτωτιστών, Μάλεμε Χανίων.Ο Ελληνισμός τιμά τους Ήρωες της Α’ΜΚ που συνέτριψαν τον Αττίλα στην Κύπρο το 1974. Από αυτό το τιμημένο Στρατόπεδο ξεκίνησαν οι 300 ηρωικοί Καταδρομείς, που με Διοικητή τον Γεώργιο Παπαμελετίου έγραψαν νέες σελίδες δόξας και πολεμικών κατορθωμάτων στην Ελληνική Ιστορία. Κλιμάκιο της Τ.Ο. Χανίων της Χρυσής Αυγής έδωσε το παρόν στην εκδήλωση. Ο εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής με τον Διοικητή της 1ης Μοίρας Αλεξιπτωτιστών: Η Πολεμική Σημαία της Α’ Μοίρας Καταδρομών: Οι Αλεξιπτωτιστές του Αγήματος Απόδοσης Τιμών: Έφεδροι Καταδρομείς τραγουδούν το ριζίτικο: Ριπές στον αέρα συνοδεύουν το προσκλητήριο νεκρών:

ΑΚΟΥ ΥΠΑΣΤΥΝΟΜΕ ΛΩΛΗ...

Ώστε, είναι "οι άλλοι" που γύρω σου έστησαν τείχη, "συνάδελφε" υπαστυνόμε , που ευκαιρία βρήκες, απ' τον Καβάφη ν' απαγγείλεις, ό,τι σε ...βόλεψε. "Οι άλλοι", λοιπόν. Αυτός ο "βραχνάς", που, ενίοτε,  λειτουργεί σαν άλλοθι, για όσα οι ίδιοι εκλαμβάνουμε σα στάση ανερμήνευτη των υπολοίπων που ζούμε ανάμεσά τους. Μόνο που αυτοί "οι άλλοι", στη δική σου ...περίπτωση, γεννήθηκαν από την ίδια φυσική διεργασία που κι' ο ίδιος γεννήθηκες : είναι όταν το σπερματοζωάριο συναντά το ωάριο και γεννά τη ζωή. Το ..."πίσω σύντροφοι, πέσαμε σε σκατά", που εν εκ των σπερματοζωαρίων ανακράζει ενίοτε, δεν έχει να κάμει με κείνη τη λειτουργία της φύσης, "συνάδελφε" υπαστυνόμε, που ανασύρει εκ του "μη όντος" το "ον". Πώς να το κάμωμε ; Πολλοί θα θέλανε να ...χτυπούνε τα δάχτυλα και να ...φυτρώνει ψωμί, αλλά μέχρι να "βγει" το ψωμί, χρειάζεται σπορά και θέρισμα κι' άλεσμα και ζύμωμα και ψήσιμο…