Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πάρε τα άρματα βρε Κλανομάρω!


Στο στρατόπεδο του Καραϊσκάκη στο Δίστομο, είχε έλθει ένας κουρελής, άσκημος σπανός και ξερακιανός στρατιώτης, που επειδή ήταν φοβητσιάρης τον είχαν βάλει να κάνει τις γυναικείες δουλειές. Δηλαδή καθάριζε, έπλενε, ετοίμαζε τα σφαχτά κι έψηνε τα κοκορέτσια τους. Τον στρατιώτη αυτόν, για τους τρόπους του και για τις ταπεινές δουλειές που έκανε, οι υπόλοιποι τον φώναζαν Κλανομάρω. Όταν ήλθε η μέρα να πολεμήσουν τους Τουρκαλβανούς του Καρυοφίλμπεη, η Κλανομάρω έβγαλε τα ρούχα που φορούσε, φόρεσε σελάχι, κρέμασε παλάσκες και με μια μακριά κουμπούρα στο χέρι, έκανε την περατζάδα του ανάμεσα στα παλικάρια, καμώνοντας ότι ήταν σπουδαίος πολεμιστής. Χάλασε φυσικά ο κόσμος από τα γέλια των παλικαριών, γι αυτά του τα καμώματα. Την άλλη μέρα της νικητήριας μάχης, ενώ ο Καραϊσκάκης είχε πάρει στο κατόπι τους  νικημένους Αλβανούς, φοβερός και ακράτητος όπως ήταν πάνω στο άλογό του, βλέπει κρυμμένο πίσω από ένα θάμνο, έναν άνθρωπο. Νόμισε ότι ήταν Τουρκαλβανός και ετοίμασε την πιστόλα του. Τότε τρομαγμένος βγήκε από τον θάμνο ο Κλανομάρως. Κράτησε τ΄άλογό ο στρατηγός και τον ρωτά:
-Εσύ είσαι ωρέ Μάρω;
-Τι να κάμω Καπετάνιε, βούλωσε το ντουφέκι μου και δε μπόραγα να πολεμήσω.
-Να ωρέ Μάρω, πάρε το δικό μου και σε θέλω να μου φέρεις αρβανίτικα κεφάλια.
Μόλις η Κλανομάρω πήρε στα χέρια του τον κοντό σισανέ, τον ασημόδετον και φλωροκαπνισμένον, έγινε άλλος άνθρωπος. Μεταμορφώθηκε θαρρείς σε τρομερό πολεμιστή. Η δύναμη των όπλων του Καραίσκου του έδωσε τέτοια ορμή και θάρρος, ώστε παίρνοντας στο κατόπι τους εχθρούς , σε λίγη ώρα έφερνε θριαμβευτικά δυο ματωμένα αρβανίτικα κεφάλια, κερδίζοντας έτσι τον σεβασμό των άλλων .Εδώ και κάποια χρόνια, η Κλανομάρω είμαστε όλοι εμείς. Ενδεδυμένοι τα κουρέλια μιας απατηλής ξενόφερτης στάσης ζωής. Άσκημοι, φτιασιδωμένοι με έναν επίπλαστο νεοπλουτισμό. Σπανοί, αποκομμένοι από τις ρίζες και τις αξίες μας. Ξερακιανοί, αποστερημένοι από ιδέες και οράματα. Όλα αυτά όμως μέχρι εδώ! Αφού κατάφερε να μεταμορφωθεί η Κλανομάρω, μπορούμε και μείς. Οι στρατηγοί πρόγονοί μας, μας περιμένουν. Ας βγούμε από το θάμνο της βολεμένης μας ζωής. Ας ανατρέξουμε πίσω στο παρελθόν, να πάρουμε την αρματωσιά τους. Ας πετάξουμε από πάνω μας ότι ξένο, ότι ψεύτικο, ότι εξευτελιστικό. Λαμπρή πανοπλία μας, ας γίνει η γνώση της Ιστορίας μας. Σελάχια μας ας είναι οι θύμησες των αγώνων και των μαχών των ηρώων μας. Μπαρουτοκαπνισμένες πιστόλες ας είναι η αποφασιστικότητα και η πίστη ότι στο τέλος εμείς θα νικήσουμε. Βόλια μας ας είναι οι λόγοι και το δίκιο μας. ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΤΩΡΑ!

Σχόλια

  1. ΠΑΡΤΕ ΤΟΤΕ ΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΕΙΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΜΗΝ ΑΝΑΛΩΝΕΣΤΕ ΣΤΗ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΜΑΧΕΣ, ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΛΑΝΟΜΑΡΟΥΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν νομίζουμε ότι η χώρα είναι σε εμπόλεμη (κυριολεκτικά) κατάσταση ώστε να πρέπει να πάρουμε τα όπλα. Όσον αφορά την ψηφοθηρία που λες, μπορείς να ανατρέξεις σε άρθρα μας για το πώς αντιλαμβανόμαστε εμείς την πολιτική. Εκτός αν ο όρος πολιτική δεν υπάρχει για σένα και ζητάς μια κοινωνία άναρχη που θα σφαζόμαστε στους δρόμους. Τότε δεν έχεις και μεγάλη διαφορά από τους αναρχικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΕΙΔΙ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ ΒΕΛΙΕ...

Του "τέλους" δεν ήθελα να 'ναι "προσφώνηση", τούτο το κείμενο. Μας πώς να μπορέσεις να κρύψεις το νότισμα, που υγραίνει τα μάτια αθέλητα, όταν το ανερμήνευτο "είναι" της αληθινής έκφρασης "καπακιάζει" τα περιττά και τα ...έχοντα "στόχους", "σκοπούς" και "ωφέλη", ...σκευάσματα λόγου ;  Κι' είναι αληθινή η προσμονή, όλα τούτα ν' ακυρωθούν απ' την εξέλιξη, κι' ας μοιάζει ο γράφων ηλίθιος, σαν κι' εκείνον που πρόκαμε να "προβλέψει", εκείνο που τελικά έμεινε έρμαιο, ως γεγονός κι' "αποτέλεσμα", κι' αποδείχτηκε "ψεύτης".  Το 'χω ξαναγραμμένο σε τούτο το "βήμα", πως είναι ο θάνατος που επικυρώνει τη μεγαλοσύνη του βίου ή ακυρώνει ό,τι πρωτύτερα φάνταζε μεγαλειώδες, στομφώδες κι' εν τέλει δεν ήταν παρά λόγου ανάξιο και "μικρό".  Μα ο συνειδητός δρόμος για τον βέβαιο θάνατο, ο δρόμος που εξαγνίζει, είναι ό,τι ξεμακραίνει τον άνθρωπο από…

Η Χρυσή Αυγή στο Μνημόσυνο της Α’ Μοίρας Καταδρομών στο Μάλεμε Χανίων - Φωτορεπορτάζ

Κυριακή 31 Ιουλίου, Στρατόπεδο 1ης Μοίρας Αλεξιπτωτιστών, Μάλεμε Χανίων.Ο Ελληνισμός τιμά τους Ήρωες της Α’ΜΚ που συνέτριψαν τον Αττίλα στην Κύπρο το 1974. Από αυτό το τιμημένο Στρατόπεδο ξεκίνησαν οι 300 ηρωικοί Καταδρομείς, που με Διοικητή τον Γεώργιο Παπαμελετίου έγραψαν νέες σελίδες δόξας και πολεμικών κατορθωμάτων στην Ελληνική Ιστορία. Κλιμάκιο της Τ.Ο. Χανίων της Χρυσής Αυγής έδωσε το παρόν στην εκδήλωση. Ο εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής με τον Διοικητή της 1ης Μοίρας Αλεξιπτωτιστών: Η Πολεμική Σημαία της Α’ Μοίρας Καταδρομών: Οι Αλεξιπτωτιστές του Αγήματος Απόδοσης Τιμών: Έφεδροι Καταδρομείς τραγουδούν το ριζίτικο: Ριπές στον αέρα συνοδεύουν το προσκλητήριο νεκρών:

ΑΚΟΥ ΥΠΑΣΤΥΝΟΜΕ ΛΩΛΗ...

Ώστε, είναι "οι άλλοι" που γύρω σου έστησαν τείχη, "συνάδελφε" υπαστυνόμε , που ευκαιρία βρήκες, απ' τον Καβάφη ν' απαγγείλεις, ό,τι σε ...βόλεψε. "Οι άλλοι", λοιπόν. Αυτός ο "βραχνάς", που, ενίοτε,  λειτουργεί σαν άλλοθι, για όσα οι ίδιοι εκλαμβάνουμε σα στάση ανερμήνευτη των υπολοίπων που ζούμε ανάμεσά τους. Μόνο που αυτοί "οι άλλοι", στη δική σου ...περίπτωση, γεννήθηκαν από την ίδια φυσική διεργασία που κι' ο ίδιος γεννήθηκες : είναι όταν το σπερματοζωάριο συναντά το ωάριο και γεννά τη ζωή. Το ..."πίσω σύντροφοι, πέσαμε σε σκατά", που εν εκ των σπερματοζωαρίων ανακράζει ενίοτε, δεν έχει να κάμει με κείνη τη λειτουργία της φύσης, "συνάδελφε" υπαστυνόμε, που ανασύρει εκ του "μη όντος" το "ον". Πώς να το κάμωμε ; Πολλοί θα θέλανε να ...χτυπούνε τα δάχτυλα και να ...φυτρώνει ψωμί, αλλά μέχρι να "βγει" το ψωμί, χρειάζεται σπορά και θέρισμα κι' άλεσμα και ζύμωμα και ψήσιμο…