Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΚΟΥ "ΑΝΑΡΧΙΚΕ" ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΟΥ

Ιδεολογικά κείμενα
Βάζω σε εισαγωγικά την προσφώνηση, γιατί μόνο αναρχικός που δεν είσαι :

Δεν είσαι αναρχικός γιατί οι αναρχικοί είναι ενάντιοι σε κάθε μορφή εξουσίας, όπως αυτή εκφράζεται στον εκάστοτε παροντικό γι' αυτούς χρόνο και σήμερα που οι εξουσιαστές έχουν μεθοδεύσει το πολυφυλετικό ανακάτωμα των κοινωνιών και την πανσπερμία, ούτως ώστε να μην υπάρχει στοιχείο διαφοροποίησης των ανθρώπων, ικανό να υψώσει αξιακό αντίβαρο ετερότητας στις επιβαλλόμενες συστημικές "αξίες", εσύ αρέσκεσαι να αποτελείς την ομάδα κρούσης αυτής της εξουσιαστικής επιβολής των (παρασκευασμένων σε σκοτεινά εξουσιαστικά κέντρα αποφάσεων) ψευδοαξιών.
Δεν είσαι αναρχικός γιατί μισείς την πατρίδα σου, δεχόμενος να διακινείς εφημερίδα με τον κακόηχο τίτλο "ΑΠΑΤΡΙΣ", και διακηρύττεις πως "όποιος κοιμάται πατριώτης ξυπνά εθνικιστής", σφυρίζοντας αδιάφορα στα όσα ο γνήσιος Αναρχικός (με Α κεφαλαίο) Μπακούνιν υποστήριξε για την έννοια της πατρίδας και του πατριωτικού αισθήματος, του πιο γνήσια αντεξουσιαστικού αισθήματος, που έκαμε ανθρώπους να αρνηθούν ανταλλάγματα εξουσίας και πλούτου και να ειρωνευτούν την επίκληση του σκεπάσματος του ουρανού απ' τα βέλη, πανηγυρίζοντας ότι "θα πολεμήσουν υπό σκιάν" στις Θερμοπύλες.
Δεν είσαι αναρχικός γιατί στη γη του Καζαντζάκη υπερασπίζεσαι το δικαίωμα των φονταμενταλιστών μουσουλμάνων να σου κάμουν περιτομή, κλειτοριδεκτομή και να σου φορέσουν μπούργκα, να θεωρήσουν "βλάσφημη" κάθε προσπάθεια ελεύθερης μεταφυσικής αναζήτησης του νου και του σώματός σου και να καταστήσουν τη στυγνή θεοκρατία τους καθεστώς για το λαό σου, που η σκέψη του γέννησε μέσα στ' άλλα και το "ΟΥΤΕ ΓΑΡ ΑΡΧΕΙΝ, ΟΥΤΕ ΑΡΧΕΣΘΑΙ ΕΘΕΛΩ".
Νοιώθεις κοντά στον πόνο του Σηάτλ για την εξαφανισμένη του φυλή των Ινδιάνων Γκουάμις, στον μελλοντικά πιθανό πόνο των Ελλήνων για την επαπειλούμενη εξαφάνισή τους, πώς μπορείς να νοιώθεις παγερά αδιάφορος ;
Δεν είσαι αναρχικός γιατί μηρυκάζεις τη χιλιοειπωμένη καραμέλα πως ο Χρυσαυγίτης είναι "το ...τελευταίο χαρτί της εξουσίας", εθελοτυφλώντας μπροστά στην υπαρκτή τραγική πραγματικότητα που άλλοι δημιούργησαν για το λαό (που ανήκεις θες δε θες) και δέχεσαι να παίξεις το ρόλο ενός ιδιότυπου πραιτωριανού του συστήματος των χρηματανθρώπων ενάντια σ' αυτούς που θέλουν να καταργήσουν τη δουλεία του τόκου, ισοψηφίζοντας νομικά τον τοκισμό των χρημάτων με το εμπόριο των ναρκωτικών  και διακηρύττουν πως το χρήμα δεν είναι προϊόν απ' το οποίο μπορεί να παράγεται άλλο χρήμα, παρά μόνον (όπως το λέει και η λέξη) χρηστικό μέσο ανταλλαγής των αγαθών. Νομίζεις πως σκοτίστηκαν οι τραπεζίτες αν τους κάψεις κανένα υποκατάστημα που το ξαναστήνουν σε εικοσιτέσσερις ώρες;
Δεν είσαι αναρχικός γιατί πολεμάς τον Χρυσαυγίτη που οραματίζεται την κοινωνία των ελεύθερων προστατευμένων από την πολιτεία μικροπαραγωγών και ελεύθερων επαγγελματιών και βιοτεχνών, αυτόν  που πιστεύει πως τα στρατηγικής για την κοινωνία σημασίας  αγαθά δεν μπορεί να τα νέμεται ούτε ο αδηφάγος "ιδιώτης" του καπιταλισμού ούτε ο κρατικοδίαιτος "συνδικαλιστής" της καταχραστικής συντεχνίας που και των δύο τα "πεπραγμένα" τα γεύτηκε πικρά ο λαός μας.
Δεν είσαι αναρχικός γιατί δεν αναρωτιέσαι αν ευσταθεί η κάθε μαλακία που ο κάθε (κατά φύσιν εξουσιαστής) "αναρχοπατέρας" ινστρούχτορας του ...χώρου σου σου πλασάρει ως ...βαθυστόχαστη σοφία και την αποδέχεσαι υποτακτικά : για παράδειγμα, αναρωτήθηκες πόσο στέκει η ανιστόρητη διατύπωση της προκήρυξης προς τους Αλικαρνασσιώτες ότι η σύγκρουση του ελληνικού και του τουρκικού εθνικισμού οδήγησαν στον ξεσπιτωμό του μικρασιατικού ελληνισμού από τις πατρογονικές του εστίες ; Την εξόντωση ενάμισυ εκατομυρίου Αρμενίων που εξοντώθηκαν στα 1915 από τους Τούρκους, ποιος ανύπαρκτος αρμενικός εθνικισμός προωθούμενος από ποιο ανύπαρκτο αρμενικό κράτος  την προκάλεσε; Από τη σύσταση (πολύ πιο πριν το '22) του νεοτουρκικού κινήματος είχε αποφασιστεί μονομερώς η εξόντωση των εθνικών μειονοτήτων της οθωμανικής αυτοκρατορίας, φίλτατε "αναρχικέ" της πόλης μου.
Αλλά σάμπως αναρωτήθηκες ποτέ, αυτοί οι "αναρχικοί" που οργάνωσαν τη ρεμπέτικη βραδιά κι' έβαλαν στην αφίσα το "όσοι γενούν πρωθυπουργοί όλοι τους θα πεθάνουν" του Βαμβακάρη, αν σού 'πανε την αλήθεια σε ποιους αναφερόταν ο Μάρκος (ο οποίος, σημειωτέον, ήταν φανατικός "βασιλόφρονας" της εποχής του) ; 'Οπως, ασφαλώς, δεν θα σού 'πε ποτέ κανείς πως τον καιρό που γραφότανε και τραγουδιότανε το ρεμπέτικο, κάποιοι που το καπηλεύτηκαν μετά τη μεταπολίτευση, το χαρακτήριζαν "υποπροϊόν του λούμπεν προλεταριάτου για την αποκοίμηση των λαϊκών μαζών".
Ομοίως "τό 'χαψες" πως οι Χρυσαυγίτες ...θα σε μαχαιρώσουν ή θα σε κλείσουν σε στρατόπεδο. Δεν έχεις τον ίδιο φόβο απέναντι στους αριστεριστές συμμάχους σου στον ...αντιχρυσαυγίτικο αγώνα, μήμως σε κλείσουν σε κανένα γκούλαγκ, ή σε υποχρεώσουν την ώρα που θα εκτελείς καταναγκαστικά έργα να ακούς από τα μεγάφωνα κανένα ...κολλημένο "πιστό επαναστάτη" να σου διαβάζει ...τη σκέψη του Μάο, όπως γινότανε στα στρατόπεδα αναμόρφωσης της κομμουνιστικής Κίνας;
Σού 'παν οι "αναρχοπατέρες" πως τους αναρχικούς στην Ισπανία τους παρέδωσαν βορά στον Φράγκο οι "σύμμαχοί" τους στον ...αντιφασιστικό αγώνα, όπως και τον Χοσέ Αντόνιο της Φάλαγγας τον παρέδωσε βορά στους "Δημοκρατικούς" ο Φράγκο;
Τι είναι αυτό που σε ενώνει με τον νεοδημοκράτη, τον πασόκο, το "αριστερό" κλπ κακό συναπάντημα και μονοθεματικά στοχοποιείς τον Χρυσαυγίτη, επειδή σού 'παν οι "αναρχοπατέρες" πως  ...η επιλογή τού να είναι κάποιος Χρυσαυγίτης είναι, σώνει και καλά, επιλογή σύγκρουσης μαζί σου; Τόσο αβασάνιστα πείστηκες μ' αυτό; 
Κι αυτοί που σού 'παν για τον ...αντισημιτισμό του Χρυσαυγίτη σού 'παν ποτέ για τη γνώμη του Μπακούνιν για τους Εβραίους; Μήπως κι' αυτή η αρνητική γνώμη του Μπακούνιν, σηματοδοτούσε την απαρχή  ...σταδιακής στοχοποίησης άλλων ομάδων που θα 'ρχόταν κι' αυτών η σειρά τους κάποτε;
Έτσι λοιπόν αβασάνιστα, φοράς το κράνος και πιάνεις το λοστό να επιτεθείς, σ΄έναν συγκάτοικό σου στην ίδια πόλη, με την ίδια εμπνευσμένη έπαρση του ανεγκέφαλου οπαδού μιας αντίπαλης ποδοσφαιρομάδας απέναντι στον ..."αντίπαλο", που μπορεί νά 'ναι ο ίδιος που αν σε βρει τραυματισμένο σε αυτοκινητιστικό ατύχημα, ίσως θα σου σώσει τη ζωή, μεταφέροντάς σε στο νοσοκομείο. Νοιώθεις ...επαναστατική υπερηφάνεια γι' αυτό; Μάλλον τα κόκκαλα του Μπακούνιν και κάθε γνήσιου αλλοτινού επαναστάτη κάνεις να τρίζουν.
"Αναρχικέ" της πόλης μου, μπορεί όσα σου ανέφερα σε τούτο το κείμενο να σου φαντάζουν ασύνδετα, άκρως επιγραμματικά και αποσπασματικά. Όμως να ξέρεις πως αυτή ακριβώς η δυνατότητα του λόγου να είναι και κάποιες φορές "ασύνδετος" είναι και ο μεγαλύτερος κίνδυνος για κάθε σύστημα εξουσίας, που αρέσκεται να τον ονοματίζει ..."ασυνάρτητο", φοβούμενο "αυτή τη μορφή ειλικρινούς ποιήσεως", όπως θά 'λεγε κι' ο YEATS, γιατί εκεί μέσα κρύβεται η δύναμη η ικανή ν' ανατρέπει κάθε εξουσία.

                                                                                      Ένας Χρυσαυγίτης της πόλης σου
                                                                                        ΟΔΥΣΣΕΥΣ  ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ
                                                                                             Τ.Ο.  ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Σχόλια

  1. Νομίζω το διάβασα στους "Αδελφους Καραμαζόφ" του Ντοστογιέφσκι αν και δεν είμαι σίγουρος γιατί έχει περάσει καιρός. "Το πιο αναρχικό ζώο στον πλανήτη είναι η γάτα. Δεν έχει την αίσθηση ότι ανήκει σε κάποιον και διαθέτει μια μεγάλη υπερηφάνια, ανεξαρτησία και αυτοεξυπηρέτηση. Και όμως όταν η γάτα κάνει την ανάγκη της πάει και ρίχνει χώμα από πάνω". Σε αντίθεση με τους αριστεροαναρχικούς που το μόνο που ξέρουν είναι να αποδομούν και να καταστρέφουν. Πολύ καλό το κείμενο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το κείμενό σας κύριε Πατεράκη, εμπεριέχει σοβαρές αλήθειες κι αν τις λέτε με τόσο θέρμη και ειλικρίνεια είστε κυρίως στόχος όχι για αυτούς που αποκαλείτε (αν όχι εσείς αλλά η πλειοψηφία των μελών σας) "αναρχοαριστερούς άπλυτους" αλλά για τους ίδιους τους ανθρώπους σας. Αν βέβαια η Χρυσή Αυγή δεν ήταν ένα σύνολο εγκληματιών, χουντικών, ναζιστών, βασιλικών, παρακρατικών, εθνο-μπιζναδόρων (και ελαχίστων ιδεολόγων) που απλά κάνουν διάλογο και δεν μαχαιρώνουν κανένα κακομοίρη στα μουλωχτά (ξένο ή έλληνα αλλόδοξο) ή κάναν μπίζνες (λαϊκές, πανηγύρια, νέα σωματεία, πόρτα σε μαγαζιά, ναρκωτικά, τράνζιτ, εμπόριο λευκής σαρκός, κλπ)τότε τα πράγματα να ήταν πιο απλά. Να μπορούσαμε να τα λέγαμε και με ένα κρασί. Δυστυχώς μέχρι να φτάσουμε εκεί πρέπει να διανύσουμε κάποια απόσταση από τις ηλιθιότητες (κι έχετε δίκιο) που έχουν επικρατήσει μετά τον 1ο Παγκόσμιο πόλεμο ευρωπαϊκά στην εκτός των τειχών αριστερά και αναρχία και μια ατέλειωτη σχεδόν απόσταση από τα εγκλήματα του φασισμού (τότε και τώρα). Ο τρόπος που μιλάτε και η ιστορική γνώση που κατέχετε, δεν δικαιολογούν την θέση σας σε μια εγκληματική οργάνωση με νομιμοφάνεια όπως η Χρυσή Αυγή. Σκέφτεστε κι αυτό είναι επικίνδυνο. Εύχομαι το καλύτερο για σας που να μην είναι κακό (κι όταν λέω κακό δεν εννοώ την αντιπαράθεση με τα λόγια) για τους πολιτικούς σας αντιπάλους, συμπεριλαμβανομένου και εμού. Κρατάω πολύ καλά αυτό που γράφετε για τον συμπολίτη που θα με σώσει σε πιθανό αυτοκινητιστικό ατύχημα. Ίσως να είναι κάτι άλλο που συμφωνούμε.
    Σύντεκνος κι ανώνυμος, μα με πραγματικά καλές προθέσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΚΟΥ "ΣΥΝΤΕΚΝΕ"
    Επίτρεψέ μου να γνωρίζω καλύτερα τα χαρακτηριστικά των συναγωνιστών μου από τους εκτός κινήματος. Αυτά που προβάλεις δεν είναι παρά η νόθα εικόνα που το υπήκοο στα αφεντικά δημοσιογραφικό κατεστημένο, ως εντεταλμένο χαλκείο εικόνων (και δυστυχώς "συνειδήσεων") καλλιεργεί για τους Χρυσαυγίτες και τίποτε περισσότερο. Όλα θυμίζουν (τηρουμένων των αναλογιών) τον μετεμφυλιακό "αντικομμουνισμό" μ' όλα του τα εμετικά και αποτρόπαια χαρακτηριστικά. Μόνο που σήμερα, η "αριστερά", επαναπαυμένη στην γκραμσική της αυταπάτη, μετέχει απλώς του συστήματος, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
    Σε διαβεβαιώ, ότι με τον τρόπο που σκέφτομαι, σκέφτεται "η πλειοψηφία των μελών μας". Και οι υπόλοιποι Χρυσαυγίτες (γνήσιοι κι' όχι ο οποιοσδήποτε φορεί ένα μπλουζάκι -μη με αναγκάζεις να σου θυμίσω τα "αντίφα" πρεζοχουλιγκάνια της ...άλλης πλευράς), "Έλληνες είναι τέλος πάντων. Μηδέν Άγαν φίλε μου".
    Εκείνο που ειλικρινά με θλίβει είναι ότι άνθρωποι με προηγμένη αισθητική αντίληψη, εγκλωβίζονται σε έναν επικίνδυνο (όχι βέβαια για εμάς) μονοθεματικό "αντιχρυσαυγιτισμό", ικανό να εκφυλίσει το αναρχικό κίνημα, αυτή την αστείρευτη δεξαμενή πολύτιμης ανατρεπτικής σκέψης και να το εξαφανίσει στη χοάνη επικίνδυνων "ιδεολογικών" ...συγχρωτισμών και δεν αναφέρομαι απλώς στην άκρατη μεταναστολαγνία, αλλά στην ...αριστεροποίησή του. (Πίστεψέ με φίλε μου, όσο κι' αν σου φαίνεται παράξενο, έχω γι' αυτό την ίδια ακριβώς αγωνία που έχω και για την πιθανή ...δεξιοποίηση του δικού μου κινήματος).
    Πολύ φοβούμαι, φίλτατε, πως οι σημερινοί "αναρχικοί" διαβάζουν επιγραμματικά τον Κατσαρό, χωρίς να βιώνουν το στίχο του : Έχτισαν ένα σπιτάκι και είπαν "καλά είμαι εδώ". Δεν έμεινε δηλαδή πλέον παρά να ...αντισταθούν στους ίδιους τους εαυτούς τους.
    Νά 'σαι βέβαιος πως δεν κινδυνεύεις από εμάς (εκτός κι' αν εσύ θεωρείς πως κινδυνεύεις από "δικούς" σου) γι' αυτό δε χρειάζεται να παραμένεις ...ανώνυμος "σύντεκνε".
    Εστίασε στο "Έλληνες είναι τέλος πάντων" (οι Χρυσαυγίτες) και ξεκόλλα από τα εκτός τόπου και χρόνου ιδεοσχήματα. Η όποια ιστορική προσέγγιση, ασχέτως πρίσματος, δεν είναι, σώνει και καλά, ταυτοσημία.
    Εν κατακλείδι θα σου πω το εξής : Το δόγμα έχει δύο ορισμούς. Εκτός από αναποδογύρισμα της λογικής οδού που οδηγεί στο συμπέρασμα (είναι δηλαδή το ...ουρανοκατέβατο συμπέρασμα που εκ των υστέρων καλείται κάποιος να "τεκμηριώσει"), είναι και η απολυτοποίηση του σχετικού παράγοντα.
    Κάποιοι κύριοι που "ανακαλύπτουν" επιλεκτικά ό,τι τους βολεύει σε παλαιότερα κείμενά μας, πώς και δεν ανακαλύπτουν και την εμπεριστατωμένη κριτική που ασκήσαμε στον Ρόζενμπεργκ; Δεν υπάρχει φίλε μου δόγμα που να μην οδήγησε, με μαθηματική ακρίβεια, στο έγκλημα. Σκέψου τα αυτά και τα ξαναλέμε.
    Υ.Γ. Με ή χωρίς κρασί.

    ΟΔΥΣΣΕΥΣ ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κρατώ το τελευταίο περί δόγματος κι επειδή η σκέψη δεν αποτελεί μονοπώλιο κανενός δεν θα μπορούσα παρά να συμφωνήσω. Πιθανόν να είναι και η μόνη βάση πάνω στην οποία μπορεί να στήνεται και ένας χώρος διαλόγου στον οποίο δεν θα μπορούν να βγουν μαχαίρια. Αν από αφελή ειλικρίνεια ή συνειδητή διαστροφή αρνείσαι όλες αυτές τις πράξεις που έχουν λάβει χώρο από το '95 (τουλάχιστον) στην επικράτεια (χωρίς ανάληψη ευθύνης-είναι αλήθεια αυτό) και ομιλείς απλώς για το δημοσιογραφικό κατεστημένο (που βοήθησε τα μάλα στην άνοδο της Χρυσής Αυγής) κρατώντας την απαραίτητη "αντιφασιστική" απόσταση, απλά κάνεις λάθος ή συνειδητά υπηρετείς το ψέμα. Τα περί γκραμσιανής αυταπάτης είναι δυστυχώς πραγματικότητα κι εγώ φυλάγομαι πραγματικά από τις συστημικές καφρίλες της αριστεροποίησης και της χρήσιμης ηλιθιότητας. Αυτό περί πρέζας είναι απλά μια φημολογία που δεν ταιριάζει στους αντίφα. Θα μείνω ίσως κι επειδή αντέχεις στο διάλογο στο "Έλληνες είναι τέλος πάντων". Ας το ξεκαθαρίσουμε. Ακόμα κι από την άποψη αυτή, μόνο έλληνες δεν είναι. Και δεν εξαρτάται γενικώς από το τι θεωρεί ο καθείς στη μεταμοντέρνα εποχή μας "ελληνικό". Το ελληνικό εμπερικλείει τέσσερις βασικές οικουμενικές αξεπέραστες έννοιες: της αμφισβήτησης, της δημοκρατίας, της φιλοσοφίας και της ενσωμάτωσης (αρχαϊκών σημασιών όπως του αίματος, της φυλής κλπ.). Κατά τ' άλλα φοβάμαι στο δρόμο τους συναγωνιστές σου Οδυσσεύ. Αυτό είναι πολύ βασικό. Γιατί δεν πολεμάνε δίκαια. Πάντα (σχεδόν) πίσω από τις πλάτες και τις επωμίδες των σωμάτων ασφαλείας (απόλυτα συγκοινωνούντα δοχεία), δεν έχουν σπάσει ούτε στο ελάχιστο τον ομφάλιο λώρο με την φιλοαμερικανική μετεμφυλιακή τους βάση. Εσύ πού ήσουν στο ξεδίπλωμα της σημαίας του αναγεννημένου φοίνικος;
    ΥΓ1: Δεν μου προκαλούν έκπληξη τα καλά σου λόγια (χωρίς εισαγωγικά) για τους αναρχικούς αν δεν πρόκειται για απλό θόλωμα υδάτων. Όσο για τη μονοθεματικότητα και το ποιους ευνοεί και ποιους θάβει έχεις απόλυτο δίκιο "σύντεκνε" (με εισαγωγικά, όπως θέλεις-και στον ενικό)
    ΥΓ2: Η μετανάστευση ούτε καλή ούτε κακή είναι. Θυμήσου μόνο τους προγόνους σου στην Αμερική που έχυσαν το αίμα τους σε απεργίες και στις γραμμές που έστρωναν. Θυμήσου αυτούς που έγιναν γκασταρμπάιντερ στη χώρα που γέννησε το ναζισμό που θαυμάζεις (στην καλή του εκδοχή-αν υπάρχει τέτοια που να μην προκαλεί γενοκτονίες και εξανδραποδισμούς).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με ενδιαφέρον παρακολουθώ τον διάλογο αυτό και δεν θα συμμετάσχω, μέχρι όμως να απαντήσει ο Οδυσσέας, θα σχολιάσω μόνο το παρακάτω σημείο από το σχόλιο του αναγνώστη: "Κατά τ' άλλα φοβάμαι στο δρόμο τους συναγωνιστές σου Οδυσσεύ. Αυτό είναι πολύ βασικό. Γιατί δεν πολεμάνε δίκαια. Πάντα (σχεδόν) πίσω από τις πλάτες και τις επωμίδες των σωμάτων ασφαλείας".
    Σου παραθέτω λοιπόν 2 link (από τα πολλά) για να θυμηθούμε μαζί ποιοι... πολεμάνε δίκαια!
    http://xa-kriti.blogspot.gr/2012/08/no1.html
    https://www.youtube.com/watch?v=ATj1ojg8J9s&feature=player_embedded

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατ' αρχήν τα καλά μου λόγια για τους αναρχικούς δεν είναι θόλωμα υδάτων, τελεία και παύλα. Σε ότι αφορά τη μετανάστευση, δεν τη χαρακτήρισα ούτε "καλή" ούτε "κακή". Απελθέτωσαν εμού οι αφορισμοί γενικώς. Δεν υπάρχει όμως, γενικά και αόριστα, μετανάστευση. Υπάρχουν μεταναστεύσεις, που η κάθε μια έχει τη δική της σημαντική στην ιστορία. Οι πρόγονοί μου βρέθηκαν στην Αμερική και στη Γερμανία επειδή στον τόπο τους δεν υπήρχαν οι πολιτικές προϋποθέσεις για το αντίθετο, διότι τη λυμαίνοντο ή κατακτητές ή προδότες, με τον νόστο να είναι πάντα ακοίμητος συνοδός "στα ξένα". Εκείνο, στο οποίο εγώ αντιστέκομαι, είναι ο κίνδυνος για την ταυτότητα και (αν το δούμε δημογραφικά) τη φυσική ύπαρξη του λαού μου από τη βίαιη ένταξη στον πληθυσμιακό κορμό ΜΑΖΩΝ που καμμιά (πολιτιστική και φυλετική) σχέση δεν έχουν μαζί του. Δεν πρόκειται για αηδιαστικό "κοινωνικό ρατσισμό" απέναντι σε ολιγομελείς ομάδες, που απλά αποτελεί την ιδεολογία των ηλιθίων (μην έχεις αμφιβολία για το ότι συμφωνούμε απολύτως σ' αυτό) και δεν ανήκει στην ιδιοσυστασία μου.
    Όσον αφορά τη βία, δεν κακίζω κανένα νεαρό άτομο από καμμία πλευρά. Και στις δύο πλευρές υπάρχουν άτομα που, σε προσωπικό επίπεδο συμπαθώ εξίσου και το ...αντίστροφο. Κακίζω αυτούς που, είτε από ηλιθιότητα, είτε από παντοειδή υστεροβουλία παράγουν και αναπαράγουν αυτά τα φαινόμενα, που κυμαίνονται από ιλαρά έως τραγικά και, ενίοτε, είναι ...ιλαροτραγικά. Μη φοβάσαι στο δρόμο τους συναγωνιστές μου, σύντεκνε (αφού δε θες εισαγωγικά), συμβούλεψε απλά τους "αντίφες" συντρόφους σου (αν τους θεωρείς συντρόφους σου) να βάλουν νερό στο κρασί τους και να εγκαταλείψουν τις πρακτικές τους, τροφοδοτώντας τη συστημική προπαγάνδα περί ...πολέμου των άκρων. Σε ό,τι αφορά τα περί πρέζας θα ευχόμουν ειλικρινέστατα να μην ευσταθούν και δεν θα το αναπαρήγαγα, αν δεν είχα ιδίαν γνώσιν του ότι ...πολλλάκις ευσταθούν και αυτό, ασχέτως ιδεολογικού διαλόγου, με θλίβει βαθύτατα γιατί πρόκειται απλά για ανθρώπινα δράματα.
    Όσον αφορά το ξεδίπλωμα της σημαίας του αναγεννωμένου Φοίνικος, η ...ιστορία αυτής της ...ιστορίας επιδέχεται ποικίλων ερμηνειών, όπως και το ποιος υπήρξε όντως "φιλοαμερικανός" και ποιος όχι σε τούτο τον πολύπαθο τόπο. Ασχέτως όμως αυτού, σου δηλώνω ευθέως ότι προτιμώ όσους δήλωσαν άπαξ "χουντικοί" από τους τσανακογλύφτες "αντιστασιακούς" της μεταπολίτευσης. Πρόκειται για ιστορική -από μέρους μου τουλάχιστον, αλλά νά 'σαι βέβαιος και της πλειοψηφίας των συναγωνιστών μου- και όχι "ιδεολογική" προσέγγιση.
    Σε ότι αφορά τα περί ελληνικότητας, θα το δούμε σε επόμενη συζήτηση, αφού διευκρινίσεις τι εννοείς με τη φράση "της ενσωμάτωσης (αρχαϊκών σημασιών όπως του αίματος, της φυλής κλπ.)".
    Υ.Γ. Σε παραπέμπω και στα υπόλοιπα κείμενά μου στην ιστοσελίδα, η οποία (επίσημη ούσα) τα δημοσιεύει ενστερνιζόμενη τις απόψεις μου. (Σου λέει κάτι αυτό ;).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγγνώμη που μπαίνω σφήνα στη συζήτηση. Για τις σχέσεις με τα σώματα ασφαλείας Οδυσσεύ δεν υπάρχει απάντηση ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγνώμη που μπαίνω κι εγώ σφήνα στην συζήτηση. Κατ΄αρχήν που το μεμπτό "οι σχέσεις" με τα σώματα ασφαλείας" Το έχετε κάνει σύνθημα λες και τα σώματα ασφαλείας είναι ο ίδιος ο διάβολος. Ωστόσο κάτι τέτοιο δεν ισχύει εκτός από τις όποιες φιλικές σχέσεις (σε ανθρώπινο επίπεδο) με τον απλό αστυνομικό των 700 ευρώ που δολοφονούν ενίοτε οι σφαίρες της αριστερής τρομοκρατίας ή οι μολότοφ της αναρχικής τρομολαγνίας. Αντίθετα σε συντεταγμένο επίπεδο έχει αποδειχτεί η φιλική αντιμετώπιση της ηγεσίας του υπουργείου ΠΡΟΠΟ με τους αριστεριστές (μέχρι και συνοδεία τους έχει πάει για σπάσιμο γραφείων μας) σε αντίθεση με την ΧΑ που με το παραμικρό έχει συλλήψεις (προσπάθεια ακόμη και σε βουλευτές).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου. Καταλαβαίνω πως όλα τα δημιουργεί η συγκρουσιακή λογική και θα συμφωνήσω με τον Οδυσσέα ότι κάποιοι έχουν συμφέρον να συντηρούν τη θεωρία των άκρων. Κάνω πιο σαφές το ερώτημα και θέλω απάντηση από τον ίδιο (συγγνώμη αλλά έχει τη σημασία του): Τι είναι αυτό που έλκει τους αστυνομικούς ως ψηφοφόρους στη χρυσή αυγή ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο Αστυνομικός (κατά κανόνα), ως μέρος ενός ημιστρατιωτικού σώματος έχει υψηλό το συναίσθημα του πατριωτισμού, της δικαιοσύνης, της τάξεως και της δημόσιας ασφάλειας. Πράγματα τα οποία (έστω και θεωρητικά για να σε διευκολύνω) "αντιπροσωπεύει" η Χρυσή Αυγή. Ποιος θα ήθελες να τους έλκει λοιπόν; Η αριστερά και η αναρχία που εχθρεύεται όσο τίποτα την αστυνομία (αλλά αν μπει κανείς κλέφτης στο σπίτι τηλεφωνούμε στο 100); Είναι και θέμα ιδιοσυγκρασίας λοιπόν και για να το "ελαφρύνουμε" λίγο, θα μπορούσε ποτέ ένας ομοφυλόφιλος (κατά κανόνα πάντα) να ακούει Βαγγέλη Περπινιάδη, ή ένας νταλικέρης Ρουβά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σημείωση από την διαχείριση:
    Στο παρόν ιστολόγιο απορρίπτονται μόνο τα σχόλια που περιέχουν υβριστικό περιεχόμενο. Στα ενυπόγραφα άρθρα δίδεται προτεραιότητα στον αρθρογράφο να απαντά σε τυχών ερωτήσεις χωρίς όμως να αποκλείουμε στους υπόλοιπους αναγνώστες να παραθέτουν την άποψη τους.
    Σταύρος Καρεφυλλάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητή "σφήνα", ο αστυνομικός κάνει απλώς τη δουλειά του, ως έχει επαγγελματική υποχρέωση. Όπως δεν υπάρχει "καλή" ή "κακή" μετανάστευση, έτσι δεν υπάρχει "καλός" ή "κακός" αστυνομικός, μόνο ικανός ή ανίκανος, διεφθαρμένος ή αδιάφθορος. Το ζητούμενο είναι να έχει ελαστικό χαρακτήρα και ανελαστική συνείδηση. Δυστυχώς για κάποιους ισχύει το αντίστροφο, είναι κι' αυτό ένα σύμπτωμα του κυρίαρχου κοινωνικού συστήματος αξιών. Θα πρέπει όμως να αναζητούνται και οι ευθύνες των εκάστοτε "απέναντι" στον αστυνομικό κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του που υπαγορεύουν και τη δική του στάση. Η μαχαλομαγκιά του τύπου "ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε" που εισπράττει συχνά ο τροχονόμος από κάτι τύπους που θεωρούν ότι έχουν δικαίωμα να μετατρέπουν ένα χρηστικό μέσο σε φονική μηχανή της ασφάλτου, δε διαφέρει σε τίποτε από την απρέπεια ορισμένων νεαρών με ...επαναστατικές τάσεις που βρίζουν χυδαία τους αστυνομικούς, προκειμένου να χάσουν την ψυχραιμία τους για να καταγγελθούν κατόπιν ως ...στρατός της συνειδητής αντεπανάστασης από κάτι "θεωρητικούς" της indymedia "επανάστασης". Όλη αυτή την αντιπαλότητα με τον αστυνομικό στο πεζοδρόμιο, την καλλιέργησε συστηματικά η αριστερά με την περιβόητη ...επαναστατική γυμναστική, που εκτόνωνε ό,τι έπρεπε να εκτονωθεί ως αυταπάτη "επαναστατικότητας". Η δεξιά έβαζε τους λύκους, η αριστερά τα προβατάκια και υπήρχαν και κάποιοι πρόθυμοι που έτρεχαν πάντα "σα μαλάκες να καθαρίσουν αυτοί", αυταπατώμενοι πως θα τους ακολουθήσουν οι (αλαλάζοντες) βελάζοντες και τον ...ακοπάνιστο αέρα γρονθοκοπούντες "επαναστάτες".
    Γι' αυτό αγαπητέ σύντεκνε (απ' τον κυρίως διάλογο), ...γράψτους κανονικά και πες τους εις ύφος αλεξανδρινόν (ως τους αρμόζει) ότι δεν έχει ο δικός σου ο αγώνας χρείαν ...βαρβάρων, άνευ των οποίων να μην δύναται να σταθεί, διότι είναι αξία αυθύπαρκτος και μη χρήζουσα ...αναφορατζίδικων αντιπαλοτήτων, ήτοι "μπάτσων" τε και "φασιστών".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν ήθελα σύντεκνε, ως γνήσιος Κρητικός, την πρόσκληση αυτή να σου την απευθύνω ως υστερόγραφο εν μέσω ...αλεξανδρινών αναφορών και ...αναφορατζίδικων αντιπαλοτήτων, γι' αυτό προτίμησα, αντί για το προηγούμενο σχόλιο να υπογράψω εδώ : εκείνο το κρασί που λέγαμε θα το πιούμε καμμιά φορά;
    ΟΔΥΣΣΕΥΣ ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. http://www.youtube.com/watch?v=jid20ioKOdE
    Όχι δεν είναι λινκ από τα χιλιάδες, που παιδιά της ΧΑ μαχαιρώνουν πίσω από αστυνομικούς, είναι ένα τραγούδι... Σας το αφιερώνω...
    Σύντεκνε έχουμε δρόμο ακόμα για κείνο το κρασί που λαχταρώ. Ένα διαδικτυακό τόπο αξιοποιώ(ούμε) και τίποτε άλλο. Ως γνήσιοι κρητικοί θα μιλήσουμε στο δρόμο. Στο δρόμο αν δεν σφαχτούμε θα καλεστούμε.
    ΥΓ: Πάντως χρειάζονται και οι λευκές σημαίες. Κακή σκέψη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εσύ γνωρίζεις εμένα, εγώ δεν γνωρίζω εσένα. Το λαχταράς αλήθεια αυτό το κρασί; Δεν ξέρω καν αν είσαι ο ίδιος ο συνομιλητής μου, αμφιβάλλω. Σα σφήνα από κάποιον αντίθετο (και σφόδρα ενοχλημένο από το γεγονός ότι λαμβάνει χώρα διάλογος) στο διάλογο μου φαίνεσαι, από αυτούς που βάφτισαν ..."ταξικό μίσος" ό,τι πηγάζει από το χαρακτήρα τους και μόνο.
    Ο.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οδυσσέα, ήταν ένα διάλειμμα. Με Γκαϊφύλλια. Κι αυτούς που περιγράφει στο ποίημά του. Σέβομαι την επωνυμία σου και ντρέπομαι για την ανωνυμία μου. Σέβομαι αυτό που μου δίνει λόγο. Νομίζω ότι δεν το εκμεταλλεύτηκα για να παραστήσω κάτι. Θα συνεχίσω όσο μου το επιτρέπουν οι συνθήκες του μπλογκ σας. Εμένα θα με βρεις παντού. Όπου σηκώνονται άσπρες σημαίες της συνεννόησης. Ποιητική Αδεία. Κι εσύ Οδυσσέα (το βρήκα). Αυτό που δεν επικαλέστηκες για λογαριασμό του "Χυτηρίου" όταν ο Καιάδας μαζί με τους παπάδες έκαναν διαφήμιση σε μια χυδαιότητα που δεν θα έδινε κανείς σημασία. Θα συνεχίσουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οι συνθήκες της ιστοσελίδας προσφέρονται πάντα για τον καλοπροαίρετο διάλογο. Για την ιστορία θα σου πω το εξής: Το κείμενό μου " άκου αναρχικέ της πόλης μου", απαντήθηκε με ένα κείμενο "άκου νεοναζί της πόλης μου" από κάποιον ...αναρχοπατέρα που το χαρακτήρισε "γκεμπελίστικο". Ακολούθησε μερική ανταπάντησή μου με τίτλο "δεν την αποχωρίζεσαι την κουκούλα αναρχοπατέρα της πόλης μου". Στη συνέχεια έγραψα ένα κείμενο "για τους τρεις φοιτητές και τις δυο φοιτήτριες" (θίγοντας ένα ζήτημα που άπτεται του εκπαιδευτικού συστήματος στη χώρα μας-δεν είχα "άλλη" πρόθεση) που αντιμετωπίστηκε (σκωπτικά) σαν ...παραμύθι σε "αναρχική" ιστοσελίδα, για να ξαναπαντήσω με το κείμενο "αν δεν ήσουν Κρετίνος(=ηλίθιος) αναρχοπατέρα της πόλης μου", "ολοκληρώνοντας" κατά κάποιον τρόπο εκείνο τον "διάλογο". Αν το αρχικό κείμενο είχε από τότε την τύχη της δικής σου (προς τιμήν σου) αντιμετώπισης, θα είχαν μπει οι βάσεις ενός ουσιαστικού διαλόγου και ίσως τό 'χαμε ήδη πιεί αυτό το πολυπόθητο κρασί (θέμα το κάμαμε πια - μόνο ...τραπεζομάχαιρα ρε συ θά 'χουμε). Εν ολίγοις, αυτό που αντιμετώπισα από πλευράς "αναρχικών", δεν ήταν μια απλή (δικαιολογημένη) επιφύλαξη για κάποιες "γέφυρες" ενός ...ναζί προς ...αναρχικούς, αλλά μια απόλυτη "βεβαιότητα" πως ό,τι κάνω δια του λόγου μου δεν είναι παρά μια άκρως υστερόβουλη προσπάθεια "θολώματος υδάτων". Και σε ρωτώ φίλε μου, πόσο "βρώμικος" μπορεί νά 'μαι πια (σε επίπεδο χαρακτήρα) για να βυσσοδομήσω τόσο ανίερα πάνω σε αξίες αιώνιες, προκειμένου να πετύχω πρόσκαιρους (δηλαδή χυδαίους) στόχους;
    Για τα περί "Χυτηρίου" έχεις απόλυτο δίκιο. Δεν έπρεπε να συμβάλλει κανείς στη διαφήμιση ενός φλυναφήματος που απευθύνεται στα συμπιεσμένα και απωθημένα από τον πουριτανισμό "ένστικτα" της αμερικανικής ενδοχώρας της εποχής που ...παρήχθη αλλά στη χώρα μας δεν λειτουργεί παρά ως ΥΒΡΙΣ (με την πραγματική της έννοια) και τίποτε περισσότερο κι' αυτό πέρα από ...θεολογίες και τα τοιαύτα.
    Αν δεν τα πούμε ωστόσο, καλό Χειμερινό Ηλιοστάσιο, σύντεκνε.
    Ο.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα. Όπως αντιλαμβάνεται κανείς είμαστε παγιδευμένοι σε ένα μέσο που αντί να προωθεί την επικοινωνία αλλοτριώνει ακόμα περισσότερο. Δεν κάνει διακρίσεις. Χωνεύει και λειαίνει τα πάντα ή αντίθετα δημιουργεί τους ήρωες του πληκτρολογίου. Οδυσσέα,είναι τρομερά δύσκολη η συγκυρία και το καταλαβαίνει ο καθείς. Κι αυτό έχει δυστυχώς το πρόσημο ενός εμφυλίου, ακήρυχτου προς το παρόν. Αυτό θέλω και επιθυμώ να συμβάλω στο να μειωθεί στο βαθμό που υπάρχουν ανθρώπινες υπάρξεις που μπορούν και σκέφτονται. Και υπάρχουν. Λίγα σημεία για να συνεχίσουμε το διάλογο αν επιτρέπεται να μιλάς σε έναν άγνωστο με αντίθετα ιδανικά:
    1)Πώς συμβιβάζεται η αντιμνημονιακή στάση της ΧΑ με την κοινοβουλευτική αναφορά για τις απαλλαγές των εφοπλιστών;
    2)Σε σχέση με τη χούντα: Το μεγάλο θόλωμα έχει να κάνει μόνο με τους τσανακογλείφτες της μεταπολίτευσης; Όχι με την υπεράσπιση της χούντας και των κατορθωμάτων της. Τι λες αλήθεια για την περίφημη ομοσπονδία με την Τουρκία; Ή τέλος πάντων για την αμερικανική υποστήριξη;
    ΥΓ: Κι από τη μεριά σου εννοείται ότι μπορείς να διατυπώνεις ερωτήσεις και εγώ ως υποχρεωμένος να απαντώ
    Ευχαριστώ για τις ευχές. (Πολύ παγανιστικές για ένα κόμμα που υπερασπίζεται πλέον την Ορθοδοξία, δε βρίσκεις ποιητή);
    σύντεκνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κάποτε ο μακαρίτης Γρηγόρης Φαράκος (που τόσο μικρόψυχα απουσίασαν κάποιοι απ' την κηδεία του), μίλησε για το μαρτύριο του να είναι κανείς σκεπτόμενος. Όλη η ουσία του διαλόγου μας βρίσκεται στην πρώτη παράγραφο του σχολίου σου πριν τα δύο ερωτήματα. Αλλά αφού πρέπει να μιλήσουμε "πολιτικά" κι' όχι "ποιητικά" (παρά την πεποίθησή μου ότι αυτό που μένει τελικά, μόνον οι ποιητές το θεμελειώνουν), θα σου απαντήσω :
    Η θέση της Χρυσής Αυγής είναι ότι οι φοροαπαλλαγές πρέπει να γίνουν υπό τον όρο οι έδρες των ναυτιλιακών εταιρειών να μεταφερθούν στην Ελλάδα, να υψωθεί ελληνική σημαία στα πλοία και να προσληφθούν αποκλειστικά ελληνικά πληρώματα. Άφησε έναν ποιητικό οίστρο να καταλάβει την προσωπική σου προσέγγιση στο ζήτημα υπ' αυτό το πρίσμα και θα καταλάβεις τι σημαίνει αυτό για την πατρίδα μας.
    Σχετικά με την 21η Απριλίου, τα πράγματα δεν είναι όπως μας τα σερβίρουν. Η αλήθεια είναι ότι κάποιοι στρατηγοί, με τις ευλογίες των Αμερικάνων, του παλατιού και του γέρου Καραμανλή (που κάποιες φήμες τον έφεραν να πήγε στο αεροδρόμιο του Παρισιού το ίδιο βράδυ νομίζοντας ότι ευοδώθηκε το σχέδιο), ετοίμασαν κάποιο πραξικόπημα, αλλά κάποιοι συνταγματάρχες υπο-πραξικοπηματίες τους "την έφεραν" (μαγκιά τους), ανατρέποντας τον αρχικό σχεδιασμό. Λεπτομέρεια : η εκδότρια της "Καθημερινής" Ελένη Βλάχου, που έκλεισε την εφημερίδα και μετέβη στο Λονδίνο διαμαρτυρόμενη "για την κατάλυση των θεσμών", προ"χουντικά", δια της πένας της καλούσε τον στρατό να ...αναλάβει τις ευθύνες του για το γεγονός ότι ..."οι Λαμπράκισσες με τις μαύρες κάλτσες παρασύρουν τους φαντάρους" (...). Οι Αμερικάνοι άρχισαν αμέσως τον πόλεμο στον Παπαδόπουλο κι' αυτό, σύντεκνε, είναι ιστορία τόσο αληθινή, όσο και το ότι τον Τσε τον έφαγε ο Κάστρο. Όσο για τα ...βασανιστήρια, δεν τα εγκαινίασε το απριλιανό καθεστώς ούτε σταμάτησαν με τη λήξη του. Και γνωρίζεις καλά ότι και η υπόθεση Πολυτεχνείο δεν είναι αυτό που εμφανίζουν σήμερα αυτοί που εξαφάνισαν το τεύχος 8 της "Πανσπουδαστικής". Για να σου το πω ...λαϊκιστί "γάμησέ τα δικέ μου". Η ιδέα της ομοσπονδίας με την Τουρκία, ξεκίνησε από τη συνάντηση Βενιζέλου-Ινονού στο μεσοπόλεμο και έχει υποστηριχθεί από άτομα ποικίλης πολιτικής "αφετηρίας". Στον Παπαδόπουλο θα τη χρεώσουμε;
    Για τα του υστερογράφου, θα σου πω επιγραμματικά ότι, προσωπικώς, πρεσβεύω την αντίληψη πως θεός είναι ο κόσμος και ο κόσμος είναι αιτία του εαυτού του. Το θρησκευτικό ζήτημα στη σύγχονη Ελλάδα έχει προσεγγιστεί τόσο άτσαλα από ανθρώπους που μόνο φιλοσοφικές προθέσεις δεν είχαν, που έχει υποστεί όχι απλά ...διακόρευσιν αλλά ανηλεή ...σοδομισμόν (ενίοτε και κυριολεκτικώς...). Σε ένα κείμενό μου στο παρόν ιστολόγιο ("ΑΝΤΙΧΡΥΣΑΥΓΙΤΩΝ" ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΤΟ ...ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ") έχω γράψει κάποια πράγματα, που θα σου δώσουν απάντηση στο ερώτημά σου (δώσε βάση στα περί Πλήθωνος και Παπαδιαμάντη).
    Ο.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ποίηση, Οδυσσέα, ποίηση. Μόνο η ποίηση μπορεί να ενώσει όλα αυτά που αναφέρεις στο κείμενό σου για να υπερασπίσεις -εμμέσως- τους δηλωμένους αντικομμουνιστές φιλοχρυσαυγίτες μητροπολίτες (π.χ. Θεσσαλονίκης, τους απογόνους της τρόικα της αντικομμουνιστικής Χρυσοπηγής (Χριστόδουλος-Καλλίνικος-Αμβρόσιος-ακόμα καλά κρατεί ο Καλαβρύτων)... Ο Πλήθων της πρώιμης εθνικής συνείδησης βεβαίως απ' το απώτατο παρελθόν σε ένα περιβάλλον εμφυλίου ενωτικών-ανθενωτικών (ανθενωτικών που πρέσβευαν την τουρκοσύνη ως λύση) και Παπαδιαμάντης που οφείλουμε βεβαίως να μνημονεύουμε στους δύσκολους καιρούς όπως μας πρότεινε ο Ελύτης ή ο Σεφέρης που τον ονομάτισε ως τον καλύτερο πεζογράφο συγκρίνοντάς τον βεβαίως με το σπουδαίο Μακρυγιάννη... Προσπάθησα να δώσω βάση "στα περί Πλήθωνος και Παπαδιαμάντη" και βρήκα μόνο μια αναφορά στον "καλύτερο ύμνο για τους έλληνες θεούς". Κι άγγιξες και την ευαίσθητη χορδή μου Οδυσσέα για τον άνθρωπο που ύμνησε όσο κανείς άλλος τον απλό άνθρωπο που γνώρισε στον διάβα του, που τον αγάπησε με τις αντιφάσεις του και πρόγκηξε με τη λεπτή ειρωνεία του όσο κανείς άλλος την εξουσία και "τας αρχάς" του τόπου. (Αν ζούσε σήμερα θα έγραφε για τον μετανάστη φτωχοδιάβολο άραγε;) Ευτυχώς που ένας όσιος του καιρού μας, ο Ν. Τριανταφυλλίδης (εκδόσεις ΔΟΜΟΣ) έγραψε για τον Άγιο Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη διότι πιθανόν ακόμα και η Χρυσή Αυγή θα έκανε ότι κάνουν για τον "αντισημίτη" Καρυωτάκη τα ιδεολογικά της ξαδέρφια (ξέρεις το γνωστό: "Λευτεριά ...κονσόρτσια και εβραίοι") για τον "εθνικιστή" Παπαδιαμάντη. Νομίζω επιφανειακά αναφέρεται το δίδυμο αυτό στο κείμενό σου, δυο ιστορικές (φιλοσοφικές-λογοτεχνικές) περιπτώσεις που δεν μπορούν να μπουν σε κανένα κανόνα. Αστικό δικαίωμά σου (1-1-4) να υποστηρίζεις αυτά που λες Οδυσσέα. Έπρεπε όμως να είσαι δίπλα στα αδέρφια σου στο Χυτήριο για να ακούσεις το τι έλεγαν. Λαός θα μου πεις;-Λαγός θα σου πω εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Για τα άλλα: Η σύγκριση και μόνο του αστικού καθεστώτος της "Καθημερινής" που μέχρι και πρόσφατα αυτό έλεγε για το στρατό δεν ξέρω στο πού μπορεί να οδηγήσει εκτός από το τακνς ή μπανκς που βιώνουμε ως οι δυο εκδοχές του αυταρχισμού και της υποτέλειας. Το γεγονός επίσης ότι άδειασαν τον Παπαδόπουλο ύστερα από τόση προσπάθεια (απ' την εποχή που έπεφταν οι αμερικανικές ναπάλμ -διάολε- έφτιαχναν τον Ιερό Δεσμό Ελλήνων Αξιωματικών) δεν είναι καινοφανές. Τη δουλειά τους έκαναν στη Μέση Ανατολή, στην Κύπρο, και στον ανταγωνισμό τους με την Ανατολική Ευρώπη (το μαλακό υπογάστριο). Ο αντικομμουνισμός ήταν αυτός που βρήκαν πρόσφορο έδαφος για την επέκταση των σχεδίων τους. Όχι να μην του τη χρεώσουμε αποκλειστικά την Ομοσπονδία αλλά τι μπορεί να προτιμά ΣΗΜΕΡΑ ένας ΑΝΘΡΩΠΟΣ μεταξύ των δυο κόπρων του Αυγεία; Ποια είναι η μαγκιά; Οι σημαίες ευκαιρίας στην "ελληνόκτητη" ναυτιλία του ελληνικού Παναμά; Η ανάπτυξη της οικοδομής που γάμησε όλα τα αστικά κέντρα και την επαρχία; Η ελληνοπρεπής αισθητική; Η υπέροχη καθαρεύουσα των χουντικών; Τα τσάμικα με τα κόκκινα αυγά στα στρατόπεδα; Τα έργα βιτρίνας στις πόλεις (Ο Δήμος Πειραιά για παράδειγμα χρωστούσε για χρόνια μια φάτνη και πνίγηκε -11 νεκροί πνιγμένοι- το 76 από έλλειψη έργων αποχέτευσης); Τα κιβώτια με τις πέτρες που βρήκαν στην Κύπρο το 74, επιστρατευμένοι; Τα νέα τζάκια που εγίνηκαν και κρύφτηκαν μετά τη μεταπολίτευση πίσω από τον Καραμανλή κι αργότερα κάποιοι από τον Αντρέα; Μόνο η ενσωμάτωση μέρους της γενιάς του Πολυτεχνείου έγινε ή και ενσωμάτωση της χούντας; Πότε άλλαξε η δομή του Στρατού, της Αστυνομίας και του θεσμού της Δικαιοσύνης; Πού κρυβόταν μέχρι το 5% της ΕΠΕΝ ή μέχρι το 6-7% του ΛΑΟΣ ή μέχρι το 10-12% της ΧΑ; Δεν κρύβονταν πίσω από καρέκλες και πολιτικούς; Τι έμαθαν όλα αυτά τα χρόνια πέρα από το "να γλείφεις κι αν δεν μπορείς τότε να φτύσεις"; Εγώ είμαι δικηγόρος του Τσοχατζόπουλου, του Κοσκοτά και του Ευφραίμ ή ο μανιάτης αδελφός του μεγάλου αδελφού;
    Αφήνω τον ποιητικό οίστρο να ανέβει για την πρόταση της ΧΑ. Μόνο που όταν ξυπνήσω, βλέπω το Λονδίνο και την εκεί κομιτέ των καλών μας εφοπληστών να διαπραγματεύεται καλές προσλήψεις και στελέχη για της νέες σημαίες ευκαιρίας. Θα μας μείνει ο ο οίστρος καλέ μου Οδυσσέα. Τι λέω; πήγε κι ο Τσίπρας στην ΕΕΕ κι έφυγε με τις καλύτερες εντυπώσεις. Προλάβετε!!!
    Τέλος πάντων, σου εύχομαι καλά Χριστούγεννα με ότι μπορώ να πάρω απ' το πνεύμα ενός σπουδαίου ανθρώπου που πέρασε σαν ένας άνεμος από τη χώρα μας. Θα ξαναφυσήξει άραγε;
    Με αγάπη εχθρέ μου, Ο.Π.
    Εγώ, προσφέρων το άλλοθι του ηλεκτρονικού διαλόγου για όσους (δικούς μου) με βρίζουν δικαίως. Αρκεί να σταματήσουμε τον εμφύλιο και όλη η ντροπή δική μου.
    ΥΓ: Κάθε φορά που πάω να στείλω το σχόλιό μου στην ανάρτησή σου βλέπω αυτό της γκουγκλ: "αποδείξτε ότι δεν είστε ρομπότ". Και κάθε φορά λέω: Τι μαλακίες έλεγα τόση ώρα... Πόσο μηδαμινά είναι όλα αυτά όταν οφείλω να κάνω δήλωση σε μια ανώνυμη μηχανή ότι δεν είμαι ρομπότ; Παγιδευμένοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η αναφορά μου στον πατέρα της νεοελληνικής εθνικής συνείδησης Πλήθωνα και στον μεταπαγανιστή Παπαδιαμάντη, έχει να κάνει με την πολιτικάντικη ρητορική μερικών μητροπολιτάδων που διαβλέπουν πρόθεση "άλωσης της εκκλησίας από ...νεοειδωλολάτρες" στον εν θέματι λόγο της Χρυσής Αυγής, μόνο και μόνο για να καταδείξω ότι μια "θρησκευτική" σκοπιά στο πολιτικό πρόβλημα της χώρας μας σήμερα, εκτός από το να προκαλέσει σύγγχιση, δεν μπορεί να οδηγήσει πουθενά. Αναφερόμενος στον φιλικά διακείμενο σε μας κλήρο (δεν θα σε εξαπατήσω μιλώντας σου για ..."ιερείς των πόλεων και ιερείς των χωρίων") δεν αναφέρομαι στους επιγόνους της ηθικοπουριτανίζουσας "χρυσοπηγής" και λοιπής γεροντοκορίστικης μπόχας, αλλά στους μετέχοντες στην κοινωνία εφημέριους που είναι απλά πατριώτες και αντιλαμβάνονται, το ίδιο απλά, το έργο τους ως κοινωνικό δρώμενο (χωρίς εμμονή σε εσχατολογικές και εξωλογικές ασυναρτησίες). Όσο κι' αν σου φαίνεται περίεργο πάντως, δεν είναι μόνο οι θετικές αναφορές στον Πλήθωνα και οι ύμνοι στους αρχαίους θεούς ή έστω η ...διαπίστωση της "ανερμήνευτης τάσης κάποιων να μεταβαίνουν εις τα εξωκκλήσια" που με κάνουν να λατρεύω τον Παπαδιαμάντη. Είναι και η, εκ μέρους του, ποιητική και ανηθικολογική προσέγγιση του δράματος αυτής της μετέωρης οντότητας με τα δυο χέρια και τα δυο πόδια. Δεν ξέρω αν είναι δικός μου (προσωπικός) ανορθολογισμός, αλλά αν έγραφα ένα θεατρικό έργο, θά 'χε δυο μόνο πρωταγωνιστές: τον κυρ-Αλέξανδρο, από αναλογίου αναγιγνώσκοντα εις την τελειωτέραν (κατ' εμέ - αδιαφορώ για τα περί "φυσικού" και "τεχνητού") ελληνικήν έκφρασιν και (έναντι αυτού) τον Σελίν, επί χειρουργικής κλίνης καθήμενο, να ταξιδεύει το θεατή στην άκρη της νύχτας, ...γαμωταφίζοντας ανερυθρίαστα (όχι βεβαίως τον Παπαδιαμάντη).
    Μεταξύ μας, δεν υπάρχουν σημεία που θα δικαιολογούσαν τον χαρακτηρισμό του Παπαδιαμάντη ως "Εθνικιστή" ; Και κυριολεκτικές αναφορές υπάρχουν στο σύνολο έργο του, αλλά και παντού είναι διάχυτη η αγωνία του για την εθνική μας αυθυπαρξία.
    Ο.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Και βέβαια δεν πρόκειται για ένα άγιο που θυμόμαστε τα Χριστούγεννα μαζί με το χοντρούλη κύριο με τα κόκκινα της κόκα κόλα που παρεμπιπτόντως αλώνει τη μεγαλόνησο Κρήτη με διάφορα εκπαιδευτικά προγράμματα για το νερό της που επίσης θέλει να αγοράσει μαζί με τους κίονες του Παρθενώνα. Αμ' τώρα το κατάλαβα. Για τον πατερ-Ανυπόμονο μάλλον μιλούσες και τους απλούς ανθρώπους με το σχήμα που περιφέρουν το σαρκίο τους εκεί που δεν τους βλέπει ούτε ο Θεός τους. Μαζί σου, Οδυσσέα. Να περιμένουμε μαζί στο Θέρισο, τους Μπλαζάκη και Τσομπανάκη το 1975 να κατεβαίνουν μετά από 30 και βάλε χρόνια στα βουνά κι έχοντας πάρει την αμνηστία του Καραμανλή να μεταβαίνουμε στη αμνησία της μεταπολίτευσης, μιας και δεν ήσαν μόνο οι αριστεροί που κρύφτηκαν πίσω από αυτήν αλλά και οι χουντικοί που κρύφτηκαν πίσω από το εκλογικό της παραβάν. Για να ξαναφανερωθούν πάλι σαν τα λυκόρνια να ξαναπούν μεταμοντέρνα το πατρίς-θρησκεία-οικογένεια. Και βέβαια για τους λόγους τους κάποιοι τους καταγγέλλουν το νεοπαγανισμό σας (σβήνοντας απ' το χάρτη κι όλα τα όμορφα παγανά που τους βγάζουν τη γλώσσα) σαν σανίδα σωτηρίας για τα οφίκια του δήθεν οικουμενισμού που φοβούνται ότι θα χάσουν. Κατά τ' άλλα ας πορευτούμε με τη φωνή του Αηδονίδη σ' ένα χωριό που ζωγράφισε ο Θεόφιλος με τη ματιά του ανεξίκακου παιδιού. Όσοι ζωντανοί, λοιπόν!
    ΥΓ: Ή συνέχεια του σχολίου μου κόπηκε, προφανώς από το σύστημα ή για κάτι που δεν έκανα εγώ καλά. Με τρόμο και μετά την κουβέντα μας περιμένω να δηλώσω ότι "δεν είμαι ρομπότ" της κυρίας γκουγκλ και να βάλω τους αριθμούς για να κατοχυρωθεί το σχόλιο. Είναι αυτό που μας ξεπερνάει...
    να 'σαι καλά εχθρέ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Και τους Μπαλτζάκη και Τσομπανάκη να περιμένουμε και τον Έζρα Πάουντ να επανέρχεται στην Ιταλία και να χαιρετά με προτεταμένη την δεξιά, αμετανόητος εχθρός των τοκογλύφων, μετά τους εγκλεισμούς στα κλουβιά και τα ψυχιατρεία του καπιταλισμού και τον Αλεξάντερ Σολτζενίτσιν να μας εξιστορήσει πώς πέρασε στον "παράδεισο" που κάποιοι μας υποσχέθηκαν για στόχο. Και μαζί να αγκαλιάσουμε τα ..."παιδιά των Γερμαναράδων" της Νορβηγίας (αν δεν το γνωρίζεις το θέμα, πληκτρολόγησε αυτολεξί) που δέχτηκαν τις ...ανθρωπιστικές περιποιήσεις της δημοκρατίας. Και τις Γερμανίδες που ο Εβραίος Έρεμπουργκ καλούσε τους ένδοξους σοβιετικούς να βιάσουν για να ...ταπεινώσουν τη φυλετική τους υπερηφάνεια. Και, στα καθ' ημάς, την Ελένη Παπαδάκη και τ' άλλα θύματα των Δεκεμβριανών και τους έγκλειστους στην Ορθοκωστά (στρατόπεδο αιχμαλώτων που δεν ...εξομολογούσε ο παπά-Ανυπόμονος. Δεν έχει "ιδεολογία" η κτηνωδία σύντεκνε. Πρέπει απλά νά 'σαι κάθαρμα και τα καθάρματα φοβούνται μόνο τις ιδέες. Γιατί οι ιδέες δεν δέρνονται, δεν εκτελούνται, δεν φυλακίζονται, ούτε στη Φρεν ούτε πουθενά. Μόνο με καρικατούρες ιδεών, με δογματικά ιδεοσχήματα χτυπιούνται οι ιδέες. Και το μυστικό αντίστασης είναι το βίωμα των ιδεών. Κάτι σαν το κρασί που από σένα εξαρτάται πότε θα πιούμε (δεν νοιώθεις ΄...άβολα, όταν εξουσιαστικά καθορίζεις το πότε ;)
    Υ.Γ. 1 Προφανώς ως "όσιο Τριανταφυλλίδη" εννοείς (εκ παραδρομής αναφερθέντα τοιούτως) τον Ν. Τριανταφυλλόπουλο. Δεν σκοπεύω να κρίνω το φιλολογικό του έργο. Αλλά ο εκδότης του ο Μαυρόπουλος (ΔΟΜΟΣ), είπε κάποια ψεμματάκια στην Ανδρόγεω, παρουσιάζοντας τα "άπαντα" του κοινού μας έρωτος. Και ψέμματα σύντεκνε, είναι οι ενσυνειδήτως διατυπούμενες ανακρίβειες. Και μάλιστα, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ενώπιον ακροατηρίου αποτελούμενου από θεολόγους και φιλολόγους (και λοιπούς ανυποψίαστους - εκεί καταντήσαμε σύντεκνε!). Ήταν ένα φροντιστήριο η "διάλεξή" του για κάθε παραχαράκτη ιδεών και μάλιστα στηριζόμενο στο γεγονός ότι κανείς δεν είχε ανοικτό βιβλίο μπροστά του την ώρα που ψευδολογούσε, μόνο και μόνο για να ...νεοορθοδοξίσει ο ...αθεόφοβος. Κράτα λοιπόν μια πισινή πάντα, τουλάχιστον για τους εκδότες. Είναι κάτι σαν τους ...ροκάδες παραγωγούς.
    Υ.Γ. 6977 587320 (για το κρασί).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Έχεις μια εμμονή με την εξουσία και καλά κάνεις, Οδυσσέα. Αδυναμία (που δεν με κάνει να αισθάνομαι υπερήφανος) είναι όμως το γεγονός ότι νιώθω άβολα να το καθορίζω το πότε θα πιούμε ένα κρασί. Προσπάθησε να καταλάβεις ότι εκτός από άνθρωπος με σάρκα και οστά δεν είμαι παρά μια σοβαρή διάθεση στον παροντικό χρόνο να συμβάλω στο να αναχαιτιστεί μια ανθρωποφαγική θύελλα που μόνο το κακό θα φέρει. Εκτιμώ πολύ την ανοιχτότητά σου και υποθέτω ότι δεν θα σε ενοχλήσει κανείς στο προσωπικό σου τηλέφωνο. Σβήσ' το από το σύστημα-να είσαι σίγουρος πως κάποτε θα βρεθούμε σύντεκνε ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΓΗΣ. Τα εις -όπουλος με τα εις -ίδης πάντα τα μπέρδευα όπως και ποτέ δεν είχα εμπιστοσύνη στους εκδότες. Είναι βλέπεις οι συνεχιστές του έντυπου καπιταλισμού, αυτού που ξεκίνησε ήδη από την εποχή του Λούθηρου. Όσο για τις υποτίθεται σκοτεινές πλευρές της Δύσης και της Ανατολής ποτέ δεν είχα εμπιστοσύνη. Οι αναρχικοί είμαστε πάντα φίλοι κάθε αρετής που φέρνει τον άνθρωπο κοντά στη θέωση. Αν και ιστορικά έχουμε τελειώσει απ' τις αρχές του 20ου με κύκνειο άσμα την Ισπανία, πάντα είμασταν ενάντια στα όποια εγκλήματα όργωσαν κι έσπειραν στο όνομα της "δημοκρατίας" και του "αντιφασισμού". Η ιδεολογία όσο και να σε προχωράει πάντοτε σε φέρνει αντιμέτωπο με τη ζωή σου την ίδια. Κι εκεί ο καθρέφτης τα μαρτυράει, ο άτιμος. Όταν διασταυρώνεις τις αφηγήσεις βλέπεις το πώς είναι πραγματικά ο άνθρωπος. Θα συνεχίσω να βρίσκομαι δίπλα στο αντίθετο. Δηλαδή στον καθρέφτη μου. Ακόμα κι έτσι. Στεγνός.
    ΥΓ: Λίγα λόγια για την "πανσπερμία". Ρε διάολε, χάρις σ' αυτήν είμαστε σχετικά εντάξει στα μυαλά μας. Λόγω του μπασταρδέματος. Αντιλαμβάνομαι και συμφωνώ από μια άλλη θέση για το ρόλο της διεθνούς μετανάστευσης (στρατολόγηση εργατικής δύναμης, οργανωμένη αποδυνάμωση των κοινωνιών, αποδόμηση του εθνικού ως εξέλιξη της αυτορρύθμισης των αγορών, ευέλικτη εργασιακή δύναμη κλπ.) για τους φενακισμούς των "ανοιχτών συνόρων", συμμερίζομαι τις ανησυχίες για την διαπολιτισμικότητα και μπλα, μπλα, των που έφαγαν πολλά και των αντι...ρατσιστών π.χ. εφοπλιστών που αγαπούσαν από παλιά τους Φιλιππινέζους φτηνούς ναυτικούς. Όμως που οδηγεί η αντίληψη της Χρυσής Αυγής αν όχι σε έναν "εθνικό" "λειτουργικό" καπιταλισμό; Κι ίσως σε μια άλλη κουλτούρα του δρόμου. Αυτήν που φοβάμαι ότι δεν θα έχει όρια πέρα από αυτά που θα θέσει το "ουδέτερο" κράτος. Αυτό που επικαλούνται απ' τ' αριστερά, οι καημένοι. Και απ' τα δεξιά η Χρυσή Αυγή και οι συν αυτώ. Τώρα ετοιμάζομαι να αποδείξω ότι δεν είμαι ρομπότ, στην κυρία Γκουγκλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σου ζητώ συγγνώμην για την καθυστέρηση της απάντησης σύντεκνε. Μαζεύω ελιές και δεν έχω υπολογιστή στο χωριό. Στάθηκα σ' ένα "νετκαφέ" με ..."ποιοτική" μουσική (η οποία δεν εμπνέει για διάλογο) και σε διάβασα. Επ' ευκαιρία (μιας και ο λόγος περί μουσικής) τελικά μια "διαχωριστική γραμμή" με βάση την αισθητική δεν είναι προτιμότερη από ...την πολιτική ; Εδώ κι' εγώ δεν έχω κατασταλάξει και θέλω τη γνώμη σου : Το ότι η ηθική πρέπει να ταυτισθεί με την αισθητική δεν το συζητώ. Απλώς αναρρωτιέμαι μήπως πρέπει να προηγηθεί η ταύτιση της πολιτικής με την αισθητική. Μην είσαι τόσο ...απαισιόδοξος μιλώντας για "ιστορικά τελειώματα". Η ιστορία για μας τους Εθνικοσοσιαλιστές δεν είναι πεπερασμένο μέγεθος. Το "κύκνειο άσμα" της Ισπανίας, λοιπόν ίσως να μην είναι και τόσο "κύκνειο" και έχει περισσότερο να κάμει με λάθος επιλογές (γνώμη μου ελεγχόμενη-συμφωνώ με τον Καμύ πως η ανάγκη να έχεις πάντα δίκιο είναι η σφραγίδα ενός χυδαίου πνεύματος) οι οποίες καλό είναι να μην επαναλαμβάνονται. Φοβούμαι ότι (τηρουμένων των αναλογιών) αυτό γίνεται στην Ελλάδα σήμερα. Για τα περί "εθνικού" και "λειτουργικού" καπιταλισμού, νομίζω πως το ζήτημα πρέπει να τεθεί στη βάση του τι τελικά είναι το χρήμα. Πρέπει να αποκατασταθεί η σημασία των λέξεων. Το μέσο ανταλλαγής των προϊόντων δεν είναι προϊόν και ο τοκισμός είναι συνεπώς έγκλημα. Από το χρήμα δεν μπορεί να παράγεται χρήμα - τελεία και παύλα. Αφού ισχύσουν ορισμένες προϋποθέσεις η κοινωνία πιστεύω πως βρίσκει το δρόμο της. Δεν πρέπει να δογματίζουμε παρά μόνο σε ένα : Δεν είναι τόσο το ζήτημα του οικονομικού συστήματος αλλά ο ρόλος (και ο βαθμός της σημαντικής) γενικά της οικονομίας στο κεφάλαιο "ανθρώπινες αξίες". Στο θέμα "φυλή" -πέραν της οικονομικής θεώρησης (σημείο στο οποίο οι εγχώριοι μαρξιστές ξέχασαν τον Μάρξ) σ' ένα από τα πρώτα τεύχη της Χρυσής Αυγής ασκήσαμε κριτική στον Ρόζενμπεργκ για το πού μπορεί να οδηγήσει το δογματίζειν (έφτασε στο σημείο να εμφανίσει - λόγω της γερμανικής καταγωγής του Καλβίνου - ως ...άρειο προϊόν τη μεγαλύτερη ανθρώπινη ηλιθιότητα από ...γεννήσεως κόσμου : το δόγμα του απόλυτου προορισμού). Επαναλαμβάνω τα περί κινδύνου από την ανεξέλεγκτη ΜΑΖΙΚΗ εισβολή πληθυσμών σε μια κοινωνία.
    Τι προτείνεις για την ανάσχεση του κατήφορου προς την εθνική αλληλοσφαγή ; Εγώ δεν βρίσκω άλλο τρόπο από το σταμάτημα των ..."αντίφα" δραστηριοτήτων. Από πλευράς μας δεν υπάρχει πρόθεση σύγκρουσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Χρυσή Αυγή στο Μνημόσυνο της Α’ Μοίρας Καταδρομών στο Μάλεμε Χανίων - Φωτορεπορτάζ

Κυριακή 31 Ιουλίου, Στρατόπεδο 1ης Μοίρας Αλεξιπτωτιστών, Μάλεμε Χανίων.Ο Ελληνισμός τιμά τους Ήρωες της Α’ΜΚ που συνέτριψαν τον Αττίλα στην Κύπρο το 1974. Από αυτό το τιμημένο Στρατόπεδο ξεκίνησαν οι 300 ηρωικοί Καταδρομείς, που με Διοικητή τον Γεώργιο Παπαμελετίου έγραψαν νέες σελίδες δόξας και πολεμικών κατορθωμάτων στην Ελληνική Ιστορία. Κλιμάκιο της Τ.Ο. Χανίων της Χρυσής Αυγής έδωσε το παρόν στην εκδήλωση. Ο εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής με τον Διοικητή της 1ης Μοίρας Αλεξιπτωτιστών: Η Πολεμική Σημαία της Α’ Μοίρας Καταδρομών: Οι Αλεξιπτωτιστές του Αγήματος Απόδοσης Τιμών: Έφεδροι Καταδρομείς τραγουδούν το ριζίτικο: Ριπές στον αέρα συνοδεύουν το προσκλητήριο νεκρών:

ΑΚΟΥ ΥΠΑΣΤΥΝΟΜΕ ΛΩΛΗ...

Ώστε, είναι "οι άλλοι" που γύρω σου έστησαν τείχη, "συνάδελφε" υπαστυνόμε , που ευκαιρία βρήκες, απ' τον Καβάφη ν' απαγγείλεις, ό,τι σε ...βόλεψε. "Οι άλλοι", λοιπόν. Αυτός ο "βραχνάς", που, ενίοτε,  λειτουργεί σαν άλλοθι, για όσα οι ίδιοι εκλαμβάνουμε σα στάση ανερμήνευτη των υπολοίπων που ζούμε ανάμεσά τους. Μόνο που αυτοί "οι άλλοι", στη δική σου ...περίπτωση, γεννήθηκαν από την ίδια φυσική διεργασία που κι' ο ίδιος γεννήθηκες : είναι όταν το σπερματοζωάριο συναντά το ωάριο και γεννά τη ζωή. Το ..."πίσω σύντροφοι, πέσαμε σε σκατά", που εν εκ των σπερματοζωαρίων ανακράζει ενίοτε, δεν έχει να κάμει με κείνη τη λειτουργία της φύσης, "συνάδελφε" υπαστυνόμε, που ανασύρει εκ του "μη όντος" το "ον". Πώς να το κάμωμε ; Πολλοί θα θέλανε να ...χτυπούνε τα δάχτυλα και να ...φυτρώνει ψωμί, αλλά μέχρι να "βγει" το ψωμί, χρειάζεται σπορά και θέρισμα κι' άλεσμα και ζύμωμα και ψήσιμο…

Ανακοίνωση Τ.Ο Χανίων Χρυσής Αυγής για τα επεισόδια ακροαριστερών με την αστυνομία

Για μια ακόμη φορά γίναμε μάρτυρες της βίαιης και εγκληματικής συμπεριφοράς των γνωστών σταλινοφασιστών της πόλης που στα χρόνια της διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ έχουν εκτροχιαστεί χρησιμοποιούμενοι ως χρήσιμοι ηλίθιοι των ιδεολογικά ομοίων τους που κυβερνούν τον τόπο. Ρόπαλα, πετροπόλεμος κουκούλες, απειλές κατά της ζωής πολιτών που δεν συμμορφώνονται με τις… δικές τους κομμουνιστικές ιδεοληψίες, φτάνοντας δε και στο σημείο να επιτεθούν με δολοφονική πρόθεση πετροβολώντας 200 άτομα μια οικογένεια με 2 μωρά (το ένα μάλιστα λίγων μηνών) που τόλμησαν να εισέλθουν στο γραφείο μας. Η Χρυσή Αυγή στα Χανιά έχει παρουσία σχεδόν 3 δεκαετίες και θα συνεχίσει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του εθνικιστικού αγώνα, κι αυτό σύντροφοι δεν μπορείτε να το αλλάξετε ούτε με δολοφονικές επιθέσεις ούτε με τα γνωστά παραληρήματα και ψέματα που διαδίδετε. Ο… «λαός» των Χανίων που εσείς συνεχώς επικαλείστε είναι οι 200 εγκληματίες κουκουλοφόροι που αποτελούν τα τάγματα εφόδου της άκρας αριστεράς στην πόλη και μ…