Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Αστείον και στη σύλληψι και στην εφαρμογή"...


Είναι στίχος αγαπημένος από ωσαύτως αγαπημένον ποίημα, αγαπημένου ποιητού και προπάντων αγαπημένον αφορών πρόσωπον της ιστορίας. Ιδανικός φιλέλλην ο Ιουλιανός, θέλει σκέψη πολλή αν δύναται να θεωρηθεί και Έλλην. Συγκρινόμενος βεβαίως προς το χατζηρωμέικο που επαίρεται για ...την του "Έλληνος" ιδιότητα, κάτι παραπάνω από Έλλην είναι ο αυτοκράτωρ. Και μέχρι τελευταίας πνοής, ο γράφων θα επαναλαμβάνει αυτό που ανέγνωσε σ' ένα από τα πρώτα τεύχη της Χρυσής Αυγής, ότι παραβάτες και λιποτάκτες της ελληνικής κοσμοθεωρίας είναι αυτοί που τον χαρακτηρισμό του "παραβάτου" εις αυτόν απέδωσαν. Ήτο και..."χριστιανομαθημένος" όμως, ο Ιουλιανός. Εξ ου και η αγωνία του για την  (υποχωρούσα, μπροστά στην ανατολικήν επέλαση), ελληνικότητα, τον οδήγησε στην απεγνωσμένη ιδεο-σχηματική σύλληψη μιας "εθνικής εκκλησίας", οργανωμένης στα πρότυπα της χριστιανικής, εγχείρημα το οποίον δια του (αποτελούντος τον τίτλον του κειμένου) στίχου, δεόντως ο ποιητής αξιολογεί . Όμως οι των αρχαίων Ιερών λειτουργοί "Έλληνες ήσαν τέλος πάντων", όπως σοφώτατα, στο εν λόγω ποίημα, ο Κωνσταντίνος Καβάφης επισημαίνει, το "μηδέν άγαν" υπενθυμίζων στον αυτοκράτορα. Κι' εν τέλει, "αυτοκρατορίας" ηγούμενος τις κι' όχι "πόλεως", άραγε μπορεί να προτείνει διάφορον τι του ...προταθέντος ; Να επιχειρεί να αντιληφθεί την ουσίαν της παρ' αρχαίοις θρησκευτικότητος, ένας εθισμένος στα ναζωραιϊκά κηρύγματα και ωσαύτως οργανωτικά πρότυπα, είναι (καίτοι...πεζόν το παράδειγμα), ως ...να επιχειρεί ο τραβεστί τον γυναικείον να βιώσει οργασμόν. Κι' εντέλλει, Ιερότης και "αγιότης" είναι ασύμβατες έννοιες, για τον απλούστατο λόγο πως το Ιερόν περιλαμβάνει το "βέβηλον", ό,τι δηλαδή ως ..."κακόν" από την "αγιότητα" εις το...πυρ εξοβελίζεται το ...εξώτερον, το οποίον ομοίως ως...εσώτατον αντιλαμβάνεται όποιος προτάσσει τα Ιερά έναντι των ..."αγίων", με την ουσιώδη αυτή διαφορά και στα περί των οργανωτικών ζητημάτων ορώμενη. Δεν είναι, αγαπητέ αναγνώστη, κάποια (γενική ή ειδική) περί της θρησκευτικότητος ανάγκη αναφοράς που προκάλεσε τη χρήση του ανωτέρω ιστορικού παραδείγματος. Είναι η επικαιροποιημένη τρέχουσα αναγκαιότης που την προκάλεσε. Όπως και επικαιροποιημένη είναι η σχέσις των σύγχρονων χριστιανομαθημένων "δωδεκαθεϊστών",  η παράγουσα την εν κρανίω τρικυμία στους αφελείς..."ιδανικούς κι' ανάξιους εραστές" (καθώς θα 'λεγε κι' ο μακαρίτης ποντοπόρος ποιητής Καββαδίας, της αυτοκτονικής διαθέσεως των ανωτέρω  επισημανθείσης ευστόχως) του αρχαίου κάλλους, αλλά και πάλιν δεν έχει να κάμει με γραφικούς ...αρχαιοπλήκτους η αναφορά. Με τις αποκομμένες από το εθνικιστικό βίωμα "δημοκρατικές" "συμβουλές" για τον τρόπο λειτουργίας και δράσης του Κινήματός μας έχει να κάμει. Στους (αποκλειστικά και μόνον καλοπροαίρετους)  "συμβουλάτορες" αναφερόμενος, δεν βρίσκω πιο εναργές στην ιστορία παράδειγμα, από την αυταπάτη του ιδανικού Ιουλιανού. Σ' όσους μας συμβουλεύουν, από Κίνημα να μετεξελιχθούμε ...σε κόμμα, προκειμένου "να καταστήσουμε βιώσιμη" (δήθεν) την...προοπτική επικράτησης... Γιατί ; Για να προαναγγείλουμε του ..Θεοδοσίου την έλευση, χτυπημένοι πισώπλατα από δόρυ "συμμάχου" ; 

ΟΔΥΣΣΕΥΣ  ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ
      Τ.Ο. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Χρυσή Αυγή στο Μνημόσυνο της Α’ Μοίρας Καταδρομών στο Μάλεμε Χανίων - Φωτορεπορτάζ

Κυριακή 31 Ιουλίου, Στρατόπεδο 1ης Μοίρας Αλεξιπτωτιστών, Μάλεμε Χανίων.Ο Ελληνισμός τιμά τους Ήρωες της Α’ΜΚ που συνέτριψαν τον Αττίλα στην Κύπρο το 1974. Από αυτό το τιμημένο Στρατόπεδο ξεκίνησαν οι 300 ηρωικοί Καταδρομείς, που με Διοικητή τον Γεώργιο Παπαμελετίου έγραψαν νέες σελίδες δόξας και πολεμικών κατορθωμάτων στην Ελληνική Ιστορία. Κλιμάκιο της Τ.Ο. Χανίων της Χρυσής Αυγής έδωσε το παρόν στην εκδήλωση. Ο εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής με τον Διοικητή της 1ης Μοίρας Αλεξιπτωτιστών: Η Πολεμική Σημαία της Α’ Μοίρας Καταδρομών: Οι Αλεξιπτωτιστές του Αγήματος Απόδοσης Τιμών: Έφεδροι Καταδρομείς τραγουδούν το ριζίτικο: Ριπές στον αέρα συνοδεύουν το προσκλητήριο νεκρών:

ΑΚΟΥ ΥΠΑΣΤΥΝΟΜΕ ΛΩΛΗ...

Ώστε, είναι "οι άλλοι" που γύρω σου έστησαν τείχη, "συνάδελφε" υπαστυνόμε , που ευκαιρία βρήκες, απ' τον Καβάφη ν' απαγγείλεις, ό,τι σε ...βόλεψε. "Οι άλλοι", λοιπόν. Αυτός ο "βραχνάς", που, ενίοτε,  λειτουργεί σαν άλλοθι, για όσα οι ίδιοι εκλαμβάνουμε σα στάση ανερμήνευτη των υπολοίπων που ζούμε ανάμεσά τους. Μόνο που αυτοί "οι άλλοι", στη δική σου ...περίπτωση, γεννήθηκαν από την ίδια φυσική διεργασία που κι' ο ίδιος γεννήθηκες : είναι όταν το σπερματοζωάριο συναντά το ωάριο και γεννά τη ζωή. Το ..."πίσω σύντροφοι, πέσαμε σε σκατά", που εν εκ των σπερματοζωαρίων ανακράζει ενίοτε, δεν έχει να κάμει με κείνη τη λειτουργία της φύσης, "συνάδελφε" υπαστυνόμε, που ανασύρει εκ του "μη όντος" το "ον". Πώς να το κάμωμε ; Πολλοί θα θέλανε να ...χτυπούνε τα δάχτυλα και να ...φυτρώνει ψωμί, αλλά μέχρι να "βγει" το ψωμί, χρειάζεται σπορά και θέρισμα κι' άλεσμα και ζύμωμα και ψήσιμο…

Ανακοίνωση Τ.Ο Χανίων Χρυσής Αυγής για τα επεισόδια ακροαριστερών με την αστυνομία

Για μια ακόμη φορά γίναμε μάρτυρες της βίαιης και εγκληματικής συμπεριφοράς των γνωστών σταλινοφασιστών της πόλης που στα χρόνια της διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ έχουν εκτροχιαστεί χρησιμοποιούμενοι ως χρήσιμοι ηλίθιοι των ιδεολογικά ομοίων τους που κυβερνούν τον τόπο. Ρόπαλα, πετροπόλεμος κουκούλες, απειλές κατά της ζωής πολιτών που δεν συμμορφώνονται με τις… δικές τους κομμουνιστικές ιδεοληψίες, φτάνοντας δε και στο σημείο να επιτεθούν με δολοφονική πρόθεση πετροβολώντας 200 άτομα μια οικογένεια με 2 μωρά (το ένα μάλιστα λίγων μηνών) που τόλμησαν να εισέλθουν στο γραφείο μας. Η Χρυσή Αυγή στα Χανιά έχει παρουσία σχεδόν 3 δεκαετίες και θα συνεχίσει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του εθνικιστικού αγώνα, κι αυτό σύντροφοι δεν μπορείτε να το αλλάξετε ούτε με δολοφονικές επιθέσεις ούτε με τα γνωστά παραληρήματα και ψέματα που διαδίδετε. Ο… «λαός» των Χανίων που εσείς συνεχώς επικαλείστε είναι οι 200 εγκληματίες κουκουλοφόροι που αποτελούν τα τάγματα εφόδου της άκρας αριστεράς στην πόλη και μ…