Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΠΕΡΙ "ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ"


Όρος γνωστός το "πολιτικόν έγκλημα". Γνωστός και μη εξαιρετέος από την γενική πολιτική αλλά και την καθαυτό νομικήν ορολογία. Ομοίως και ο όρος "πολιτικός κρατούμενος". Και ασυστόλως πλέοντες εις την γλώσσαν του νεοέλληνος αμφότεροι οι όροι. Κι' αν η λέξις "κρατούμενος" σημαίνει κάτι ευκόλως προσδιοριζόμενον, οι λέξεις "πολιτική" και "έγκλημα", έχουν μάλλον "υποκειμενικήν" ερμηνεία, ανάλογη μ' αυτόν που τις χρησιμοποιεί. Διότι υπάρχει απροσδιοριστία σχετικά με την έννοια της "πολιτικής", με το ερώτημα "τι είναι πολιτικό και τι όχι" να επιδέχεται μεγάλη συζήτησιν. Ομοίως και το ερώτημα "τι πρέπει να εγκαλείται εκ μέρους της Πολιτείας" (διότι αυτό σημαίνει το "έγκλημα"), είναι επίσης συζητήσιμον. Αλλ' εν πάσει περιπτώσει, σχετικώς με το "έγκλημα" σαφώς αποφαίνεται ο νομοθέτης, ασχέτως αν συμφωνούν άπαντες οι καλούμενοι να πειθαρχήσουν στον νόμο που το προσδιορίζει και το κατατάσει ποινικώς ανάλογα με την βαρύτητά του, ή επί το ακριβέστερον την ποινήν που επισύρει τυχόν τέλεσίς του. Αλλά, μήπως και η συνεχής διχογνωμία για τα όσα, μπορεί να περιέχει η λέξις "πολιτική", έχει να κάνει με κάποιαν αόριστη ανάγκη του ανθρώπου να "αναλύει" διαρκώς και τα μη χρήζοντα "αναλύσεως" ; Σαν να λέμε, μήπως το όλον ζήτημα πρέπει να προσεγγίζεται στη βάση του απαραιτήτου ισοζυγίου "θεωρίας και πράξεως", με την έννοια ότι αναπόφευκτα, αν δεν υπάρξει η ώρα της εφαρμογής, η θεωρία θα καταστεί μάταιος κόπος ; Μήπως θα πρέπει σαφέστατα να διαχωριστεί, για να το πούμε απλούστερα, η "πολιτική σκέψις", που είναι κάτι εντελώς αφηρημένο, από την "πολιτική πράξη", που είναι κάτι αυστηρά οριοθετημένο, και αφορά συγκεκριμένην ενέργεια ; Σ' αυτή τη βάση λοιπόν, θα πρέπει να τεθεί και το ζήτημα του "πολιτικού εγκλήματος", με την έννοια ότι εφόσον ο νόμος, σαφέστατα και ορθώς, ορίζει ποιες πράξεις αποτελούν "εγκλήματα" θα πρέπει να προσδιορίζει και το "τι είναι πολιτική", ως ΠΡΑΞΙΣ, ώστε ευκόλως να συνάγεται και το συμπέρασμα για το ποια "εγκλήματα" είναι "πολιτικά". Και το πράττει αυτό ο νομοθέτης, προσδιορίζοντας την "πολιτική" ως συγκεκριμένη διαδικασία συμμετοχής στα τεκταινόμενα της Πολιτείας. Βοά ο νομοθέτης ότι "πολιτική είναι απλούστατα και σαφέστατα η σειρά εκείνων των πράξεων που σχετίζονται άμεσα με την λειτουργία του Πολιτεύματος". Πώς λοιπόν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως "πολιτικόν" ένα "έγκλημα" που δεν σχετίζεται με τις συγκεκριμένες διαδικασίες που συνιστούν αυτή την λειτουργία ; Για να είναι δε σαφής ο πολιτικός χαρακτήρας μιας πράξεως θα πρέπει αυτή η πράξις να σχετίζεται αποκλειστικώς με την πολιτειακή λειτουργία και ως τέτοια και μόνον να λαμβάνει χώρα σε μιαν επικράτεια. Να αποκλείεται δηλαδή η ίδια πράξις να έχει άλλην λειτουργία πλην της αμιγώς πολιτικής. Ένας φόνος, παραδείγματος χάριν, ασχέτως του κινήτρου του, πώς θα μπορούσε να χαρακτηριστεί "πολιτικός", αφού η αφαίρεσις της ανθρώπινης ζωής δεν αποτελεί θεσμοθετημένη πολιτική λειτουργία ; Ομοίως, όπως και μία κλοπή. Για να μην μακρηγορούμε, "πολιτικά εγκλήματα" είναι τα εγκλήματα εκείνα που παραβιάζουν τους όρους λειτουργίας του πολιτεύματος και μόνον αυτά. Δηλαδή τα πραξικοπήματα. Και υπάρχουν δύο ειδών πραξικοπήματα : Εκείνα που αποσκοπούν εις το να ανατρέψουν με εξωθεσμικές διαδικασίες τις κυβερνήσεις και εκείνα που διαπράττουν οι κυβερνήσεις προκειμένου να παραμείνουν, μέσα από παραβιάσεις των όρων λειτουργίας του Πολιτεύματος, καταχρηστικώς εις την Αρχήν. Καμμία άλλη "εγκαλούμενη" πράξις δεν μπορεί να χαρακτηρίζεται "πολιτική". Και είναι τεράστια η ηθική ευθύνη εκείνων που για πολιτικές σκοπιμότητες συνδέουν "ιδεολογίες" και κομματικούς οργανισμούς με εκ περιστάσεων ατομικές παραβατικές συμπεριφορές, οιασδήποτε βαθμίδος, "ποινικοποιώντας" τους όρους της πολιτικής, στον ίδιο βαθμό που για λόγους νοσηρής ιδεοληψίας, άλλοι καλύπτουν τα ψυχικά τους κενά και την ανυπαρξίαν ειρμού της πολιτικής σκέψης των, "πολιτικοποιώντας" οιονδήποτε έγκλημα. Ούτε δύναται οιοσδήποτε επιθυμεί να θέσει "ιδεολογικό" πρόσημο στην παραβατική συμπεριφορά του, να απαιτεί, τιμωρούμενος, την αναγνώριση της ιδιότητος του "πολιτικού κρατουμένου". Η τραγική φιγούρα του παιδιού του διηγουμένου πως "μεγάλωσε χωρίς πατέρα γιατί κάποιοι θεώρησαν πως η χώρα θα 'ταν καλύτερη χωρίς αυτόν", είναι ένα χαστούκι στον "αριστερό" καννιβαλισμό της μεταπολίτευσης, που φτιασίδωσε με "πολιτικά" χαρακτηριστικά το κοινό έγκλημα, βαφτίζοντας τον φόνο "εκτέλεση" κι' "απαλλοτρίωση" την κλοπή. Είναι ο ίδιος καννιβαλισμός που, έναν χρόνο πριν, αιματόβαψε το οδόστρωμα στο Νέο Ηράκλειο, κόβοντας το νήμα της ζωής δύο νέων ανθρώπων, δήθεν εκδικούμενος για το μπήξιμο του μαχαιριού ενός ανεγκέφαλου, στη σάρκα ενός "μάχιμου αντιφασίστα". Εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου αμφότεροι, κι' εν προκειμένω, κοινοί δολοφόνοι... 
ΟΔΥΣΣΕΥΣ  ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Χρυσή Αυγή στο Μνημόσυνο της Α’ Μοίρας Καταδρομών στο Μάλεμε Χανίων - Φωτορεπορτάζ

Κυριακή 31 Ιουλίου, Στρατόπεδο 1ης Μοίρας Αλεξιπτωτιστών, Μάλεμε Χανίων.Ο Ελληνισμός τιμά τους Ήρωες της Α’ΜΚ που συνέτριψαν τον Αττίλα στην Κύπρο το 1974. Από αυτό το τιμημένο Στρατόπεδο ξεκίνησαν οι 300 ηρωικοί Καταδρομείς, που με Διοικητή τον Γεώργιο Παπαμελετίου έγραψαν νέες σελίδες δόξας και πολεμικών κατορθωμάτων στην Ελληνική Ιστορία. Κλιμάκιο της Τ.Ο. Χανίων της Χρυσής Αυγής έδωσε το παρόν στην εκδήλωση. Ο εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής με τον Διοικητή της 1ης Μοίρας Αλεξιπτωτιστών: Η Πολεμική Σημαία της Α’ Μοίρας Καταδρομών: Οι Αλεξιπτωτιστές του Αγήματος Απόδοσης Τιμών: Έφεδροι Καταδρομείς τραγουδούν το ριζίτικο: Ριπές στον αέρα συνοδεύουν το προσκλητήριο νεκρών:

ΑΚΟΥ ΥΠΑΣΤΥΝΟΜΕ ΛΩΛΗ...

Ώστε, είναι "οι άλλοι" που γύρω σου έστησαν τείχη, "συνάδελφε" υπαστυνόμε , που ευκαιρία βρήκες, απ' τον Καβάφη ν' απαγγείλεις, ό,τι σε ...βόλεψε. "Οι άλλοι", λοιπόν. Αυτός ο "βραχνάς", που, ενίοτε,  λειτουργεί σαν άλλοθι, για όσα οι ίδιοι εκλαμβάνουμε σα στάση ανερμήνευτη των υπολοίπων που ζούμε ανάμεσά τους. Μόνο που αυτοί "οι άλλοι", στη δική σου ...περίπτωση, γεννήθηκαν από την ίδια φυσική διεργασία που κι' ο ίδιος γεννήθηκες : είναι όταν το σπερματοζωάριο συναντά το ωάριο και γεννά τη ζωή. Το ..."πίσω σύντροφοι, πέσαμε σε σκατά", που εν εκ των σπερματοζωαρίων ανακράζει ενίοτε, δεν έχει να κάμει με κείνη τη λειτουργία της φύσης, "συνάδελφε" υπαστυνόμε, που ανασύρει εκ του "μη όντος" το "ον". Πώς να το κάμωμε ; Πολλοί θα θέλανε να ...χτυπούνε τα δάχτυλα και να ...φυτρώνει ψωμί, αλλά μέχρι να "βγει" το ψωμί, χρειάζεται σπορά και θέρισμα κι' άλεσμα και ζύμωμα και ψήσιμο…

Ανακοίνωση Τ.Ο Χανίων Χρυσής Αυγής για τα επεισόδια ακροαριστερών με την αστυνομία

Για μια ακόμη φορά γίναμε μάρτυρες της βίαιης και εγκληματικής συμπεριφοράς των γνωστών σταλινοφασιστών της πόλης που στα χρόνια της διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ έχουν εκτροχιαστεί χρησιμοποιούμενοι ως χρήσιμοι ηλίθιοι των ιδεολογικά ομοίων τους που κυβερνούν τον τόπο. Ρόπαλα, πετροπόλεμος κουκούλες, απειλές κατά της ζωής πολιτών που δεν συμμορφώνονται με τις… δικές τους κομμουνιστικές ιδεοληψίες, φτάνοντας δε και στο σημείο να επιτεθούν με δολοφονική πρόθεση πετροβολώντας 200 άτομα μια οικογένεια με 2 μωρά (το ένα μάλιστα λίγων μηνών) που τόλμησαν να εισέλθουν στο γραφείο μας. Η Χρυσή Αυγή στα Χανιά έχει παρουσία σχεδόν 3 δεκαετίες και θα συνεχίσει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του εθνικιστικού αγώνα, κι αυτό σύντροφοι δεν μπορείτε να το αλλάξετε ούτε με δολοφονικές επιθέσεις ούτε με τα γνωστά παραληρήματα και ψέματα που διαδίδετε. Ο… «λαός» των Χανίων που εσείς συνεχώς επικαλείστε είναι οι 200 εγκληματίες κουκουλοφόροι που αποτελούν τα τάγματα εφόδου της άκρας αριστεράς στην πόλη και μ…