Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΜΕΡΙΚΕΣ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΕΣ (και άνευ ...μακρηγορίας) ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΤΟΥ "BANKINGNEWS"

-Λες : "Η Χρυσή Αυγή χρειάζεται" :
"1)Συνέδριο επανίδρυσης και ανανέωσης, στο Συνέδριο αυτό θα αποκηρύξει την ρετσινιά που προσπαθεί η αριστερά να φορτώσει στην Χρυσή Αυγή ότι είναι ναζιστικό ή νεοναζιστικό κόμμα. 
Η Χρυσή Αυγή πρέπει να αποκηρύξει τον ναζισμό και αυτή η θέση του κόμματος να είναι η απάντηση στην αριστερή προπαγάνδα."

ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ : Είσαι εκτός τόπου και χρόνου. Για να είναι κανείς "ναζιστής" πρέπει να πληροί δύο τινά : να είναι Γερμανός και να ζει στον Μεσοπόλεμο. Εκτός κι' αν θεωρείς ότι πρέπει να σου δώσουμε λογαριασμό για το ποια άποψη έχουμε και για τον Τουταγχαμών ή τον Περίανδρο τον Κορίνθιο. Όσο για το συνέδριο, είναι αποφασισμένο πολύ πριν το προτείνεις εσύ.

-Λες : 2)Χρειάζεται ριζική ανανέωση του ιδεολογικού προγράμματος της Χρυσής Αυγής. 
Δεν μπορεί η Χρυσή Αυγή να χρησιμοποιεί έννοιες όπως διεθνείς τοκογλύφοι και η Ελλάδα να δανείζεται με όρους διακρατικών δανείων όσο δανείζεται και ο πυρήνας της ΕΕ."

ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ : Δεν χρειάζεται (μιας και επικεντρώνεις εκεί το ..."ιδεολογικό πρόγραμμα της Χρυσής Αυγής") να ρωτήσω πώς τον λένε στο δικό σου το χωριό τον κατασκευαστή της γαϊδουρινής "σέλας". Είμαι βέβαιος πως τον λένε όπως και στο δικό μου, με μόνη διαφορά στο πρώτο φωνήεν : "Σαμαρά εσείς", "σωμαρά" εμείς (πάσα ομοιότης με ...πρόσωπα και προπαντός ...πράγματα, εντελώς συμπτωματική). Ομοίως κι' εκείνος που τοκίζει τα χρήματα έχει όνομα : "τοκιστής" (και μάλιστα δεν κάνει παρέα με τον ...δάσκαλο, αλλά με τον ..."σουλατσαδόρο"). Όταν μάλιστα εισπράττει δυσανάλογα ποσά ως τόκους σε σχέση με τα χρήματα που δάνεισε λέγεται απλά "τοκογλύφος".

Επί των λοιπών : 
-Λες :"Η Χρυσή Αυγή πρέπει να καταθέσει κυβερνητική πρόταση – ρεαλιστική – διακυβέρνησης της χώρας που να απαντάει στα εξής ερωτήματα".

ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ : Το τι είναι "ρεαλιστικό" και τι όχι, είναι όλως "σχετικό" . π.χ. υπάρχουν και κάποιοι που θεωρούν "ρεαλιστικό" το να εκδίδεται η γυναίκα τους εν πεζοδρομίω, και αυτό να ...συνάγεται εξ εμπεριστατωμένης αποδείξεως ότι υπάρχει όντως αντικειμενική αδυναμία εξεύρεσης άλλων οικονομικών πόρων για την οικογένεια.

Επί των "ερωτημάτων" τώρα :
-Λες : "Το οικονομικό μοντέλο της Ελλάδος και ποιο θα είναι το εθνικό σχέδιο ανάπτυξης;"

ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ : Η Χρυσή Αυγή έχει ήδη υποβάλλει ολοκληρωμένο εθνικό σχέδιο ανάπτυξης, το οποίο εύκολα βρίσκεις και σε ηλεκτρονική και σε έντυπη μορφή, συντεταγμένο σε απλή και κατανοητή γλώσσα, από το οποίο οποιοσδήποτε γνωρίζων γραφή και ανάγνωση κατανοεί το προτεινόμενο "οικονομικό μοντέλο". Εκείνο το οποίο θα ήταν λογικό να προτείνεις είναι να κυκλοφορήσει και σε ηχητικό τύπο, αν είσαι μόνον ακουστικός. Διότι ...απληροφόρητος μου φαίνεται δύσκολο να 'σαι...

 -Λες : Χρέος πως θα αντιμετωπιστεί ως εθνικό πρόβλημα και πως θα καταστεί βιώσιμο; 

ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ : Η Χρυσή Αυγή απάντησε από την αρχή πως το χρέος είναι μη βιώσιμο και η αντιμετώπισή του είναι η καταγγελία του (η απάντηση υπάρχει και ...ηχητικά).

-Λες : Τράπεζες και αγορές, ποιος θα είναι ο ρόλος τους σε μια διακυβέρνηση της Χρυσής Αυγής; 

ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ : Δεν σου φαίνεται πως γίνεσαι ...κουραστικός ; Αλλά, αφού θες να τ' ακούσεις, άκου το : Ο ρόλος των τραπεζών και των αγορών σε μια διακυβέρνηση της Χρυσής Αυγής θα είναι αξιολογικά υποδεέστερος των αξιών εκείνων του βίου, που ο Εθνικισμός προτάσσει ως Ιδανικό. Τελεία και παύλα.

-Λες : "Ο ρόλος του ιδιωτικού κεφαλαίου και πως μπορεί να συμπορευθεί με τις εθνικιστικές ιδέες;"

ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ : Πάγια είναι η θέση της Χρυσής Αυγής για τη διαφορά μεταξύ επενδυτικού και χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου.  Εκτός κι' αν σου σφηνώθηκε παιδιόθεν η συμβουλή "λέγε λέγε το κοπέλλι, κάνει τη γριά και θέλει". Δεν θέμε ρε αδερφέ ! Όσο για την "συμπόρευση με τις εθνικιστικές ιδέες", συμφωνούμε με το άρθρο εκείνο του συντάγματος που υπαγορεύει πως "ουδείς στερείται της ιδιοκτησίας του, ειμή δια δημοσίαν ανάγκην" (Το μάθαμε από μικροί, όταν ο Νότης Περγιάλης απάντησε ως "Μαρίνος Αντύπας" στον, εις ρόλον "Τσιφλικά" του Θεσσαλικού κάμπου, Μάνο Κατράκη. Δες το. "Παίζει" κι' ο ...Κούρκουλος)...

-Λες : Κοινωνική πολιτική, μεταναστευτική πολιτική, πολιτισμός, θρησκεία σε μια κοινωνία που αλλάζει; 

ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ : Επ' αυτών των ζητημάτων, των ιδεολογικά αδιαπραγμάτευτων, ας αλλάζει μόνη της η "κοινωνία", χωρίς εμάς.

-Λες : "Φορολογική και φοροδοτική πολιτική δίκαιη και ισότιμη με μακροχρόνιους σταθερούς φορολογικούς συντελεστές, τουλάχιστον 5ετούς διάρκειας "

ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ : Ειλικρινά, δεν έχουμε πρόβλημα, οι φορολογικοί συντελεστές να αποτελέσουν και απαράβατο άρθρο του συντάγματος. Τα πέντε χρόνια είναι πολύ λίγα. Σε τι συνίσταται το "δίκαιη" και "ισότιμη" άσε μας να το καθορίζουμε με βάση τις δικές μας ιδεολογικές αρχές.

-Λες : "3)Χρειάζεται ανανέωση προσώπων και ριζικό εμπλουτισμό με νέους ικανούς έλληνες και ελληνίδες, πετυχημένοι στο γνωστικό τους αντικείμενο, με διάθεση για συνεισφορά και θετικό ρόλο υπέρ της πατρίδας.
Η ηγεσία υπό τον Νίκο Μιχαλολιάκο και στελέχη όπως ο Ηλίας Κασιδιάρης και άλλοι που διαδραμάτισαν θετικό ρόλο,  χρειάζεται να εμπλουτιστούν με ικανά στελέχη από όλες τις οικονομικές και κοινωνικές ομάδες".

ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ : Από πού συνάγεται το συμπέρασμα ότι οι Χρυσαυγίτες, που οδηγήθηκαν από το 0,29 %, στο να είναι τρίτο κόμμα μέσα σε πολιτικά ελάχιστο χρόνο και, μέσα από τόσες διώξεις και κατασυκοφάντηση του αγώνα τους, στάθηκαν όρθιοι και ηθικά ακέραιοι, είναι "ανίκανοι" για να ζητάς την "ριζική ανανέωση προσώπων" ; Άλλωστε η Χρυσή Αυγή έχει ήδη απευθύνει πρόσκληση σ' όλα τα υγιή μέλη της κοινωνίας να συνταχθούν στις γραμμές της . Εσένα περίμενε να της το υποδείξεις ; Υπό μία προϋπόθεση όμως, μέσα απ' τους λόγους του Αρχηγού της : "Όποιος θέλει να συνταχθεί με την Χρυσή Αυγή θα πρέπει να αποδεχθεί και τις Ιδέες της". Κι' εν τέλει, αφού αναφέρεσαι ονομαστικά σε δυο πρόσωπα, που προσωπικά τιμώ ιδιαιτέρως, με ποιο κριτήριο αξιολογείς ως "θετικό" ή "αρνητικό" τον ρόλο εκάστου των υπολοίπων μη αναφερομένων στο παράδειγμά σου προσώπων ;
Αυτά τα ...ολίγα, ως μη μακρηγορίαν υποσχεθείς εξ αρχής...

ΟΔΥΣΣΕΥΣ  ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΕΙΔΙ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ ΒΕΛΙΕ...

Του "τέλους" δεν ήθελα να 'ναι "προσφώνηση", τούτο το κείμενο. Μας πώς να μπορέσεις να κρύψεις το νότισμα, που υγραίνει τα μάτια αθέλητα, όταν το ανερμήνευτο "είναι" της αληθινής έκφρασης "καπακιάζει" τα περιττά και τα ...έχοντα "στόχους", "σκοπούς" και "ωφέλη", ...σκευάσματα λόγου ;  Κι' είναι αληθινή η προσμονή, όλα τούτα ν' ακυρωθούν απ' την εξέλιξη, κι' ας μοιάζει ο γράφων ηλίθιος, σαν κι' εκείνον που πρόκαμε να "προβλέψει", εκείνο που τελικά έμεινε έρμαιο, ως γεγονός κι' "αποτέλεσμα", κι' αποδείχτηκε "ψεύτης".  Το 'χω ξαναγραμμένο σε τούτο το "βήμα", πως είναι ο θάνατος που επικυρώνει τη μεγαλοσύνη του βίου ή ακυρώνει ό,τι πρωτύτερα φάνταζε μεγαλειώδες, στομφώδες κι' εν τέλει δεν ήταν παρά λόγου ανάξιο και "μικρό".  Μα ο συνειδητός δρόμος για τον βέβαιο θάνατο, ο δρόμος που εξαγνίζει, είναι ό,τι ξεμακραίνει τον άνθρωπο από…

Η Χρυσή Αυγή στο Μνημόσυνο της Α’ Μοίρας Καταδρομών στο Μάλεμε Χανίων - Φωτορεπορτάζ

Κυριακή 31 Ιουλίου, Στρατόπεδο 1ης Μοίρας Αλεξιπτωτιστών, Μάλεμε Χανίων.Ο Ελληνισμός τιμά τους Ήρωες της Α’ΜΚ που συνέτριψαν τον Αττίλα στην Κύπρο το 1974. Από αυτό το τιμημένο Στρατόπεδο ξεκίνησαν οι 300 ηρωικοί Καταδρομείς, που με Διοικητή τον Γεώργιο Παπαμελετίου έγραψαν νέες σελίδες δόξας και πολεμικών κατορθωμάτων στην Ελληνική Ιστορία. Κλιμάκιο της Τ.Ο. Χανίων της Χρυσής Αυγής έδωσε το παρόν στην εκδήλωση. Ο εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής με τον Διοικητή της 1ης Μοίρας Αλεξιπτωτιστών: Η Πολεμική Σημαία της Α’ Μοίρας Καταδρομών: Οι Αλεξιπτωτιστές του Αγήματος Απόδοσης Τιμών: Έφεδροι Καταδρομείς τραγουδούν το ριζίτικο: Ριπές στον αέρα συνοδεύουν το προσκλητήριο νεκρών:

ΑΚΟΥ ΥΠΑΣΤΥΝΟΜΕ ΛΩΛΗ...

Ώστε, είναι "οι άλλοι" που γύρω σου έστησαν τείχη, "συνάδελφε" υπαστυνόμε , που ευκαιρία βρήκες, απ' τον Καβάφη ν' απαγγείλεις, ό,τι σε ...βόλεψε. "Οι άλλοι", λοιπόν. Αυτός ο "βραχνάς", που, ενίοτε,  λειτουργεί σαν άλλοθι, για όσα οι ίδιοι εκλαμβάνουμε σα στάση ανερμήνευτη των υπολοίπων που ζούμε ανάμεσά τους. Μόνο που αυτοί "οι άλλοι", στη δική σου ...περίπτωση, γεννήθηκαν από την ίδια φυσική διεργασία που κι' ο ίδιος γεννήθηκες : είναι όταν το σπερματοζωάριο συναντά το ωάριο και γεννά τη ζωή. Το ..."πίσω σύντροφοι, πέσαμε σε σκατά", που εν εκ των σπερματοζωαρίων ανακράζει ενίοτε, δεν έχει να κάμει με κείνη τη λειτουργία της φύσης, "συνάδελφε" υπαστυνόμε, που ανασύρει εκ του "μη όντος" το "ον". Πώς να το κάμωμε ; Πολλοί θα θέλανε να ...χτυπούνε τα δάχτυλα και να ...φυτρώνει ψωμί, αλλά μέχρι να "βγει" το ψωμί, χρειάζεται σπορά και θέρισμα κι' άλεσμα και ζύμωμα και ψήσιμο…