Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΑΝΙΔΕΟΛΟΓΗΤΩΣ "ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΟΥΝΤΩΝ" ΦΑΙΔΡΩΣ...

Η "αλίευση" του τρόπου που παρουσίασε ο συστημικός "τύπος" την είδηση ενός αποτρόπαιου εγκλήματος, με έμφαση στο γεγονός ότι ο δράστης πέρασε,...κάπως ...κάπου ...κάποτε, από την ...Χρυσή Αυγή, υπήρξε απλώς η αφορμή, για τούτο το κείμενο, αγαπητέ αναγνώστη. Άλλωστε, η λασπολόγηση του Κινήματος των Ελλήνων Εθνικιστών, δεν αποτελεί τωρινή ...πρωτοτυπία. Ωστόσο, ασχέτως των προθέσεων της συστημικής προπαγάνδας, άξιον προσοχής είναι το γεγονός ότι ο δράστης του εγκλήματος φέρεται να συνέγραψε στο σχετικά πρόσφατο παρελθόν, κείμενο σε επαρχιακή εφημερίδα στο οποίο περιέχεται αυτολεξεί πως ..."Η μεγάλη εγκληματικότητα που μαστίζει την περιφέρειά μας και όλη την Ελλάδα προέρχεται κυρίως από την εγκληματική δράση των αλλοδαπών εισβολέων εγκληματιών, κατοχής της χώρας μας, από τους θρασείς και υπότροπους εγκληματίες, γύφτους-τσιγγάνους, μάστιγα εγκληματικότητος κατά των Ελλήνων", καλώντας μάλιστα τους νέους από 15 έως 70 ετών σε ..."αφύπνιση και επιστράτευση". Ασχέτως του ...συντακτικού, που προκαλεί τουλάχιστον το ...μειδίαμα, του ανωτέρω κειμένου, καλό είναι να μην το προσπεράσουμε αβασάνιστα, και να σταθούμε με προσοχή στον τρόπο του σκέπτεσθαι του συντάκτη του : Βασικός, νοηματικά, κορμός η (όλως αυθαίρετη) νοηματοδότηση της εγκληματικότητας ως όρου, αγνοώντας ότι η εγκληματική συμπεριφορά έχει "ατομική" και όχι "συλλογική" αφετηρία. Οι εκφάνσεις δε της εγκληματικότητος είναι πάμπολλες, και υπάρχουν εκφάνσεις της που εξ αντικειμένου είναι αδύνατον να περιορίζονται σε άτομα (αλλ' ακόμη και να προέρχονται καν από άτομα), που ανήκουν στις πληθυσμιακές ομάδες που καταδεικνύει. Είναι επίσης εντελώς αυθαίρετη και άτοπη η διαπίστωση "μάστιγα εγκληματικότητος κατά των Ελλήνων", αφού εγκληματικές συμπεριφορές ατόμων που ανήκουν στις "καταδεικνυόμενες" από τον συντάκτη πληθυσμιακές ομάδες, στρέφονται ενίοτε και κατά μελών της ίδιας πληθυσμιακής ομάδος. 
Το τραγικότερο όλων όμως είναι πως όλα τα ανωτέρω γράφτηκαν από άτομο που είχε την υπηρεσιακή ιδιότητα του αξιωματικού της αστυνομίας. Κι' αυτό προκαλεί ...ευρύτερες ...σκέψεις, λαμβανομένης υπόψιν και της ...ρηξικέλευθης "πρότασης", για ...σύσταση (περίπου) "λαϊκής πολιτοφυλακής" (και μάλιστα από ..δεκαπεντάχρονους και ...εβδομηντάρηδες). Διότι, ως αστυνομικός, ο συντάκτης όφειλε να γνωρίζει πως η αντιμετώπιση της εγκληματικότητας, και από τεχνικής ακόμη πλευράς (και ειδικά στην εποχή μας) απαιτεί οργανωμένο επίσημο πλάνο και σχέδιο, εκπαίδευση, πειθαρχία και εχεμύθεια και ασφαλώς τεχνικά μέσα ικανά να στέψουν με επιτυχία το εγχείρημα, ενώ δεν πρόκειται να τελεσφορήσει, χωρίς την αρωγή του Κώδικα της ποινικής δικονομίας. Αλλά και, πέραν της "τεχνικής" πλευράς του ζητήματος, υπάρχει και το μέγα ηθικόν ζήτημα, με το οποίο σχετίζεται ο νομικός πολιτισμός, προκειμένου αυτό που θα προκύψει να έχει τα εχέγγυα της εφαρμογής του Δικαίου, αναδεικνύοντας την αλήθεια και μόνον, προφυλάσσοντας από το ενδεχόμενο αδικίας απέναντι στο άτομο.
Και, ακόμη αντιφατικότερο, πέραν και του "ενστερνισμού" αριστερίστικων αντιλήψεων περί "λαϊκών πολιτοφυλακών", από άνθρωπο που υποτίθεται (ως ...εισελθών ορών φως - κοινώς .."είδα φως και μπήκα", έστω βραχυχρονίως, στην Χρυσή Αυγή) κινείται πολιτικά σε "χώρο" του οποίου οι αντιλήψεις, ...υποτίθεται ότι ευρίσκονται στον αντίποδα του "αριστερισμού" ( τον οποίον απορρίπτει και η πλειοψηφία των "αριστερών" ), το γεγονός ότι ο εν λόγω, επιχείρησε (δια του κειμένου του) να ...κομίσει στο Εθνικιστικό Κίνημα ΑΝΙΔΕΟΛΟΓΗΤΕΣ αιτιάσεις σχετικά με την, οφειλόμενη (κατά τον συντάκτη) στάση των ομοεθνών μας έναντι της παρουσίας αλλοδαπών στη χώρα μας, με την επίκλησιν των περί "εγκληματικότητος", αιτιάσεις που παρασάγκας απέχουν από την κρυστάλλινη ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ αντίληψη, που, θεωρεί ότι οι πολίτες μιας χώρας, δεν αποτελούν απρόσωπο σύνολο φορολογουμένων ατόμων, αλλά τα ζώντα, εν τω παρόντι χρόνω, μέλη της διαχρονικής εθνικής λαϊκής κοινότητος. Τουτέστιν, για την Χρυσή Αυγή, το μείζον ζήτημα δεν είναι οι τυχόν εγκληματικές συμπεριφορές εκ μέρους κάποιων αλλοδαπών (που, υπερτονιζόμενες, λειτουργούν, ενίοτε, αποπροσανατολιστικά σε σχέση με τον καθαυτό χαρακτήρα της εγκληματικότητος, και όσον αφορά τα αίτια και όσον αφορά τις μεθόδους αντιμετώπισής της), αλλά ο κίνδυνος εθνοαποδόμησης δια της ανομοιογένειας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, για τον χαρακτήρα της Πολιτείας. Κοινώς, η θέση της Χρυσής Αυγής δεν υπαγορεύεται από το κριτήριο , αν προτίθενται να "εγκληματήσουν" ή να λειτουργήσουν ως "νομιμόφρονες νοικοκύρηδες" οι αλλοδαποί, ούτε κατηγοριοποιεί την έκνομη συμπεριφορά με κριτήριο την εθνολογική ταυτότητα του δράστη.
Προφανώς γι' αυτό και το πέρασμα του εν λόγω από την Χρυσή Αυγή ήταν βραχύβιο, προκειμένου να βρίσκει ...αλλού ευήκοα ώτα, για να αναπτύσσει και τις αυθαίρετες περί "εγκληματικότητος" απόψεις του, κι' εν τέλει να αυτοαναιρεθεί, εγκληματήσας, ως ..."ημεδαπός" προς "ημεδαπόν", και  ...αυτοπροσώπως...

ΟΔΥΣΣΕΥΣ  ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΕΙΔΙ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ ΒΕΛΙΕ...

Του "τέλους" δεν ήθελα να 'ναι "προσφώνηση", τούτο το κείμενο. Μας πώς να μπορέσεις να κρύψεις το νότισμα, που υγραίνει τα μάτια αθέλητα, όταν το ανερμήνευτο "είναι" της αληθινής έκφρασης "καπακιάζει" τα περιττά και τα ...έχοντα "στόχους", "σκοπούς" και "ωφέλη", ...σκευάσματα λόγου ;  Κι' είναι αληθινή η προσμονή, όλα τούτα ν' ακυρωθούν απ' την εξέλιξη, κι' ας μοιάζει ο γράφων ηλίθιος, σαν κι' εκείνον που πρόκαμε να "προβλέψει", εκείνο που τελικά έμεινε έρμαιο, ως γεγονός κι' "αποτέλεσμα", κι' αποδείχτηκε "ψεύτης".  Το 'χω ξαναγραμμένο σε τούτο το "βήμα", πως είναι ο θάνατος που επικυρώνει τη μεγαλοσύνη του βίου ή ακυρώνει ό,τι πρωτύτερα φάνταζε μεγαλειώδες, στομφώδες κι' εν τέλει δεν ήταν παρά λόγου ανάξιο και "μικρό".  Μα ο συνειδητός δρόμος για τον βέβαιο θάνατο, ο δρόμος που εξαγνίζει, είναι ό,τι ξεμακραίνει τον άνθρωπο από…

Η Χρυσή Αυγή στο Μνημόσυνο της Α’ Μοίρας Καταδρομών στο Μάλεμε Χανίων - Φωτορεπορτάζ

Κυριακή 31 Ιουλίου, Στρατόπεδο 1ης Μοίρας Αλεξιπτωτιστών, Μάλεμε Χανίων.Ο Ελληνισμός τιμά τους Ήρωες της Α’ΜΚ που συνέτριψαν τον Αττίλα στην Κύπρο το 1974. Από αυτό το τιμημένο Στρατόπεδο ξεκίνησαν οι 300 ηρωικοί Καταδρομείς, που με Διοικητή τον Γεώργιο Παπαμελετίου έγραψαν νέες σελίδες δόξας και πολεμικών κατορθωμάτων στην Ελληνική Ιστορία. Κλιμάκιο της Τ.Ο. Χανίων της Χρυσής Αυγής έδωσε το παρόν στην εκδήλωση. Ο εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής με τον Διοικητή της 1ης Μοίρας Αλεξιπτωτιστών: Η Πολεμική Σημαία της Α’ Μοίρας Καταδρομών: Οι Αλεξιπτωτιστές του Αγήματος Απόδοσης Τιμών: Έφεδροι Καταδρομείς τραγουδούν το ριζίτικο: Ριπές στον αέρα συνοδεύουν το προσκλητήριο νεκρών:

ΑΚΟΥ ΥΠΑΣΤΥΝΟΜΕ ΛΩΛΗ...

Ώστε, είναι "οι άλλοι" που γύρω σου έστησαν τείχη, "συνάδελφε" υπαστυνόμε , που ευκαιρία βρήκες, απ' τον Καβάφη ν' απαγγείλεις, ό,τι σε ...βόλεψε. "Οι άλλοι", λοιπόν. Αυτός ο "βραχνάς", που, ενίοτε,  λειτουργεί σαν άλλοθι, για όσα οι ίδιοι εκλαμβάνουμε σα στάση ανερμήνευτη των υπολοίπων που ζούμε ανάμεσά τους. Μόνο που αυτοί "οι άλλοι", στη δική σου ...περίπτωση, γεννήθηκαν από την ίδια φυσική διεργασία που κι' ο ίδιος γεννήθηκες : είναι όταν το σπερματοζωάριο συναντά το ωάριο και γεννά τη ζωή. Το ..."πίσω σύντροφοι, πέσαμε σε σκατά", που εν εκ των σπερματοζωαρίων ανακράζει ενίοτε, δεν έχει να κάμει με κείνη τη λειτουργία της φύσης, "συνάδελφε" υπαστυνόμε, που ανασύρει εκ του "μη όντος" το "ον". Πώς να το κάμωμε ; Πολλοί θα θέλανε να ...χτυπούνε τα δάχτυλα και να ...φυτρώνει ψωμί, αλλά μέχρι να "βγει" το ψωμί, χρειάζεται σπορά και θέρισμα κι' άλεσμα και ζύμωμα και ψήσιμο…